billig scanning midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Anonym trådstarter

er ano da det er hemmeligt at jeg er gravid. 

jeg vil gerne have en terminsscanning. men hvor er det billigst. det skal helst ikk være for dyrt da pengene er små i denne måned. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

er ano da det er hemmeligt at jeg er gravid. 

jeg vil gerne have en terminsscanning. men hvor er det billigst. det skal helst ikk være for dyrt da pengene er små i denne måned. 

Spørg din læge, om hun ikke kan give dig en henvisning til en Privatklinik/Gynægolog for så er det din sygesikring, dit gule sygesikringskort som dækker hvad det koster og tillykke med graviditeten

Anmeld

11. november 2012

Faith

Jeg fik lavet en kønsskanning på skanningsklinikken i Silkeborg. Det gav jeg 700 kr for. Kan ikke forestille mig at en terminsskanning er ligeså dyr. Men mon ik du kan få din læge til at henvise dig til en skanning på et sygehus? Det er da ret væsentligt hvor langt du er henne i forhold til hvornår du skal til nf osv.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Fidus skriver:

Spørg din læge, om hun ikke kan give dig en henvisning til en Privatklinik/Gynægolog for så er det din sygesikring, dit gule sygesikringskort som dækker hvad det koster og tillykke med graviditeten

tror du godt de vil det? troede selv man skulle betale sådan noget

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Jeg fik lavet en kønsskanning på skanningsklinikken i Silkeborg. Det gav jeg 700 kr for. Kan ikke forestille mig at en terminsskanning er ligeså dyr. Men mon ik du kan få din læge til at henvise dig til en skanning på et sygehus? Det er da ret væsentligt hvor langt du er henne i forhold til hvornår du skal til nf osv.

vil prøve at spørge min læge. troede bare ikk de ville det. troede kun man fik nf og md

Anmeld

11. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

tror du godt de vil det? troede selv man skulle betale sådan noget

Ja, det tror jeg godt at i kan, hvis du fortæller om din situation sådan fik vi vores første scanning vi betalte derefter for fremtidige scanninger selv. Er du fra Sjælland? hvis du er så kan jeg varmt anbefale Lille Kbhèr inde i København, der koster en tryghedsscanning 300 kr i 2D det er en lille privat scanningsklinik og de er simpelthen så søde derinde og forklare grundigt og svare på alle spørgsmål som i måtte have jeg har adressen og tlf.nr til dem, hvis i skulle få brug for det?

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Fidus skriver:

Ja, det tror jeg godt at i kan, hvis du fortæller om din situation sådan fik vi vores første scanning vi betalte derefter for fremtidige scanninger selv. Er du fra Sjælland? hvis du er så kan jeg varmt anbefale Lille Kbhèr inde i København, der koster en tryghedsscanning 300 kr i 2D det er en lille privat scanningsklinik og de er simpelthen så søde derinde og forklare grundigt og svare på alle spørgsmål som i måtte have jeg har adressen og tlf.nr til dem, hvis i skulle få brug for det?

må jeg prøve. 

nej desværre er fra midtjylland

Anmeld

11. november 2012

Fidus

Anonym skriver:

må jeg prøve. 

nej desværre er fra midtjylland

åhh okey, det var ærgeligt 

Hvis du skulle komme til Sjælland i den nærmeste fremtid så kommer tlf.nr og adressen her.:

Lille Københavner

Puggaardsvej 3,  1.th

1573  København V

Tlf.nr.:  32 20 40 00

www.LilleKBHer.dk

info@lillekbher.dk

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.