Alexander&Lærke skriver:
ahh blev da lige helt glad da jeg læste dit indlæg har nemlig selv en dreng på 5 som sover med ble om natten og har sådan tænkt på om det ikke snart holder op, han skal jo snart i skole. Han har været renlig en periode om natten men hurtigt vendte det tilbage og han tisser stort ser hver nat i bleen... Nogen gange er den meget tung....
Men jeg har også set i jysk at de har våglægger lagen til hele sengen. Vi har selv til halvdelen af sengen det har jeg købt i ikea, kan ikke huske om de havde andre str.

Tror at der er flere børn der tisser i natten... Man hører bare ikke om det....
Jeg kan godt tage mig selv i at blive lidt øv over at læse "mit barn er så dygtig... lige smidt bleen om dagen og nu om natten. Så dygtig kun lige 3 år"...... Men minder mig selv om at min datter er lige så dygtig og lige så dejlig!!! Hendes blære er bare ikke klar til det endnu.
Min datter tænker meget over tingene og har også spurgt ind til hvorfor hun stadig sover med ble... Og har gjort meget ud af at det ikke er Lærke der ikke kan finde ud af at sove uden ble, men det er blæren der har al tisset som ikke kan endnu.
Men håber da hun når det inden lillebror på 2½. hans ble vejere mindre end Lærkes om morgenen. Men farmand herhjemme har også tisset om natten til oppe i skolealderen, og ved det er arveligt... såå..
Men tak for dit svar. Dejligt at vide at andre er i samme båd..
Anmeld