Vågliggerlagen / tisselagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Mor til Frederic og Freya

MoarHvidovre skriver:

Hvor har du købt det? Har prøvet, at google det, men for kun udenlandske hjemmesider frem.

Ønske børn - baby sam - kærebørn...

http://www.kaereboern.dk/aerosleep/

anden række og første billede er protect...

Vi har også haft det til lift og hendes barnevogns madras er også derfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor til Frederic og Freya skriver:

Ønske børn - baby sam - kærebørn...

http://www.kaereboern.dk/aerosleep/

anden række og første billede er protect...

Vi har også haft det til lift og hendes barnevogns madras er også derfra.

Tak for hjælpen

Anmeld

12. november 2012

lenemor77

Sara. skriver:

Hej.

Min datter på 5 sover med ble om natten. Hun vil engang i mellem gerne prøve uden, men tisser. Hendes ble er ligeledes proppet med tis om morgenen.

Jeg vil høre om nogen kender et godt vådligger lagen?

Hun får nemlig en lækker sovesofa i julegave af mine forældre, og det vil være synd at ødelægge den.

Det skal ikke bare være et lille stykke, men det skal dække hele madrassen.

Er der evt. nogen der kan sy to til os? (selvfølgelig mod betaling).

Mvh. Sara

Ved godt, at det sikkert ikke var intentionen med dit indlæg, men det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste med en datter som tisser om natten.

Vores bliver 5 til marts, og hun kan tisse op til 3 gange i løbet af natten. Og hun vågner først når sengen er kold....

Vi giver det indtil hendes 5-års undersøgelse før vi går til lægen med det.

Vi har købt en håndfuld tisselagner i Stof2000. Vi har 3, så vi har lidt at skifte mellem...

Anmeld

12. november 2012

helle85

oerbaek skriver:

du kan få i jysk et stræk lagen med indbygget vådligger stykke i der fulder hele madressen. det bruger vi her hjemme (har selv en dreng på7 år der tisser i sengen)  

kan du linke til de lagen eller skrive hvad de hedder

Anmeld

12. november 2012

Lise

lenemor77 skriver:

Ved godt, at det sikkert ikke var intentionen med dit indlæg, men det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste med en datter som tisser om natten.

Vores bliver 5 til marts, og hun kan tisse op til 3 gange i løbet af natten. Og hun vågner først når sengen er kold....

Vi har købt en håndfuld tisselagner i Stof2000. Vi har 3, så vi har lidt at skifte mellem...

Jeg tror ikke nogen gør noget ved det før de er syv år gamle. Man kan ikke forvente at de stopper før det

Jeg har også en fem-årig nattetisser. Jeg ville da ønske det ville stoppe snart, men det er ikke min største bekymring, endnu.

Anmeld

13. november 2012

Sara.

Mor til Frederic og Freya skriver:

Begge vores har aerosleep protect på deres senge...

Det er super - bliver vasket på 60' og tørrer på 30-40 min.

Bedste er at de ikke kommer i berøring med evt tis og der er luft omkring dem.

Det lyder rigtig smart... tror vi har haft sådan et i klapvognen til min store dattter i sin tid.

Men min datter sover lige nu i en flexa højseng i voksen str. og får til jul en sovesofa, så der kan det desværre ikke bruges.

Mener kun det fåes op i junior str.

Men tak for svaret...

Anmeld

13. november 2012

Sara.

oerbaek skriver:

du kan få i jysk et stræk lagen med indbygget vådligger stykke i der fulder hele madressen. det bruger vi her hjemme (har selv en dreng på7 år der tisser i sengen)  

Jeg skal vidst i Jysk og kigge :-)

Tak for dit svar

Anmeld

13. november 2012

Sara.

Fenja09 skriver:

Jeg vil bare fortælle, at hvis din datter stadig tisser i sengen når hun er 6 år ( mener det er 6 år de skal være) så har de idag en pille barnet kan få, som lære hjernen at gå på toilettet når der skal tisses. Ved ikke om du allerede ved det, men mener at grunden til at de skal være 6 år er fordi man tænker på skolealder og at det er rarest for barnet ikke at tisse i sengen i den alder.

/Fenja

Min datter har netop været til 5 års undersøgelse... Og her havde vi fokus på det.

Vil ikke give hende en pille uden videre. ´Så lægen har sagt vi stille og roligt kan undersøge det.

Men der spiller nok noget arveligt ind hos os, da far også tissede om natten til han var oppe i skole alderen.

Tak for dit svar:-)

Anmeld

13. november 2012

Sara.

Alexander&Lærke skriver:

ahh blev da lige helt glad da jeg læste dit indlæg har nemlig selv en dreng på 5 som sover med ble om natten og har sådan tænkt på om det ikke snart holder op, han skal jo snart i skole. Han har været renlig en periode om natten men hurtigt vendte det tilbage og han tisser stort ser hver nat i bleen... Nogen gange er den meget tung.... 

Men jeg har også set i jysk at de har våglægger lagen til hele sengen. Vi har selv til halvdelen af sengen det har jeg købt i ikea, kan ikke huske om de havde andre str.

Tror at der er flere børn der tisser i natten... Man hører bare ikke om det....

Jeg kan godt tage mig selv i at blive lidt øv over at læse "mit barn er så dygtig... lige smidt bleen om dagen og nu om natten. Så dygtig kun lige 3 år"...... Men minder mig selv om at min datter er lige så dygtig og lige så dejlig!!! Hendes blære er bare ikke klar til det endnu.

Min datter tænker meget over tingene og har også spurgt ind til hvorfor hun stadig sover med ble... Og har gjort meget ud af at det ikke er Lærke der ikke kan finde ud af at sove uden ble, men det er blæren der har al tisset som ikke kan endnu.

Men håber da hun når det inden lillebror på 2½. hans ble vejere mindre end Lærkes om morgenen. Men farmand herhjemme har også tisset om natten til oppe i skolealderen, og ved det er arveligt... såå..

Men tak for dit svar. Dejligt at vide at andre er i samme båd..

Anmeld

13. november 2012

Sara.

lenemor77 skriver:

Tak for dit svar

Nej det var ikke det der var meningen, men det er alligevel dejligt med uventede svar og se at andre er i samme båd...

Vi snakkede med lægen om det til Lærkes 5 års undersøgelse, så det var rigtig dejligt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.