onlyme skriver:
Hej,.
Som mange af jer nok ved er jeg gravid endnu engang. 3 barn termin i juni næste år.
Manden og jeg er blevet enige om at invisterer i en trillingebarnevogn da vores børn kommer til at ligge på 11 mdrs mellemrum.
Vi har så fundet en billig en lidt nede i landet som kun er brugt 1 år,. Så den har vi snakket lidt om at skulle ned og hente,. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal sige det til min mor eller hvordan hun reagerer.
The questions,.
Ville i ''overraske'' hende, og få hendes hjælp til transport,. Og se hvad hun siger når hun ser der er 3 sæder i klapvognen ?
Eller ville det være for meget ?
Tak på forhånd,.
Hmm..jeg tror nu bare, at jeg ville sætte mig ned med hende over en kop et eller andet og fortælle hende det, og så spørge om hun vil med og hente klapvognen.
Nu har min datter jo selv psudotvillinger, og hvis hun var kommet og havde fortalt, at hun skulle have nr 3 så det blev til pseudotrillinger, tror jeg nok, at jeg gerne ville have det at vide over en kop kaffe.
Jeg ville ikke blive sur eller gal, men jeg ville måske blive meget bekymret, så derfor ville det nok være godt, at kunne sidde lidt og sluge kamelen, sådan i ro og fred.
Selvfølgelig vil din mor komme med alle sine bekymringer, men det skyldes jo omsorg, for du skal huske, at du er hendes barn, før noget andet.
For forældre vil børnene altid være små og man vil gøre alt for at beskytte dem mod dumheder og fejltagelser, også når man selv er 100 år og de er 80 
jeg prøver selv, at lade være med at pylre og holde "moralprædikener" over for mine, men somme tider er det altså svært 
Så, din tanke omkring, at det nok er bedst at give hende nyheden lidt blidt, er efter min beskedne mening, nok det bedste du kan gøre for din mor...og så tage hendes bekymringstaler med et lille kærligt smil 

Kærligst
Sussie