Ville det være for meget.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2012

onlyme

Hej,.

Som mange af jer nok ved er jeg gravid endnu engang. 3 barn termin i juni næste år.
Manden og jeg er blevet enige om at invisterer i en trillingebarnevogn da vores børn kommer til at ligge på 11 mdrs mellemrum.
Vi har så fundet en billig en lidt nede i landet som kun er brugt 1 år,. Så den har vi snakket lidt om at skulle ned og hente,. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal sige det til min mor eller hvordan hun reagerer.
The questions,.
Ville i ''overraske'' hende, og få hendes hjælp til transport,. Og se hvad hun siger når hun ser der er 3 sæder i klapvognen ?
Eller ville det være for meget ?

Tak på forhånd,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

TNBC

onlyme skriver:

Hej,.

Som mange af jer nok ved er jeg gravid endnu engang. 3 barn termin i juni næste år.
Manden og jeg er blevet enige om at invisterer i en trillingebarnevogn da vores børn kommer til at ligge på 11 mdrs mellemrum.
Vi har så fundet en billig en lidt nede i landet som kun er brugt 1 år,. Så den har vi snakket lidt om at skulle ned og hente,. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal sige det til min mor eller hvordan hun reagerer.
The questions,.
Ville i ''overraske'' hende, og få hendes hjælp til transport,. Og se hvad hun siger når hun ser der er 3 sæder i klapvognen ?

Tak på forhånd,.

Det er en anderledes måde at gøre det på.
Du kan også fortælle hende at du har en overaskelse til hende og om hun vil hjælpe med at hente den?

Anmeld

11. november 2012

Loa

Du kender hende bedst, hvad siger din fornemmelse at hun vil syntes om barn nr.3?

Jeg tror umiddelbart ikke det ville være måden jeg ville overraske og fortælle det på.

Anmeld

11. november 2012

onlyme

Yurie skriver:

Det er en anderledes måde at gøre det på.
Du kan også fortælle hende at du har en overaskelse til hende og om hun vil hjælpe med at hente den?

Ja det var noget i den dur jeg tænkte på
Syntes det kunne være lidt sjovt at se hende i hovedet nemlig om det bliver posetivt eller negativt ;-)

Men var bare lidt i tvivl om hvorvidt jeg kunne tillade mig det

Anmeld

11. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er ikke på den måde, jeg ville ønske mig at få besked af min datter på. Du var jo selv lidt i chok over graviditeten, så måske skal din mor også lige have tid til at fordøje beskeden, og så synes jeg, den der surprise-metode er lige kæk nok. 

Anmeld

11. november 2012

onlyme

Loa skriver:

Du kender hende bedst, hvad siger din fornemmelse at hun vil syntes om barn nr.3?

Jeg tror umiddelbart ikke det ville være måden jeg ville overraske og fortælle det på.

Jeg ved det ikke helt,. Jeg tror ikke hun ligefrem bivilliger det men jeg tror ikke hun bliver gal over det,.

Også derfor jeg måske prøver at finde en lidt ''pakket ind'' løsning at fortælle det på

Anmeld

11. november 2012

onlyme

Mor og meget mere skriver:

Det er ikke på den måde, jeg ville ønske mig at få besked af min datter på. Du var jo selv lidt i chok over graviditeten, så måske skal din mor også lige have tid til at fordøje beskeden, og så synes jeg, den der surprise-metode er lige kæk nok. 

Jeg tror ikke hun kommer til at bivillige det,. Min mor har selv fået børn så tæt,. Og jeg slipper ikke for at høre på hendes oplevelser omkring det :s
Derfor er det lidt svært at finde en ok måde at fortælle det på,. Jeg ved hun ikke ville blive direkte sur eller vred,.
Men jeg vil gerne finde en god måde at sige det på,. Men er lidt i tvivl om hvordan Nogle gode moves ?

Anmeld

11. november 2012

Loa

onlyme skriver:

Jeg ved det ikke helt,. Jeg tror ikke hun ligefrem bivilliger det men jeg tror ikke hun bliver gal over det,.

Også derfor jeg måske prøver at finde en lidt ''pakket ind'' løsning at fortælle det på

Så tror jeg hellere jeg ville finde en sødere måde at fortælle det på, hvis du forstår......?
Og så spørge om hjælp med transporten bagefter....

Feks. et lille kort til hende hvor der står at fordi i syntes hun er sådan en fantastisk mormor vil i gerne berige hende med endnu et barnebarn.....

Anmeld

11. november 2012

onlyme

Loa skriver:

Så tror jeg hellere jeg ville finde en sødere måde at fortælle det på, hvis du forstår......?
Og så spørge om hjælp med transporten bagefter....

Feks. et lille kort til hende hvor der står at fordi i syntes hun er sådan en fantastisk mormor vil i gerne berige hende med endnu et barnebarn.....

Ja det var en god ide
Skal jeg sende det til hende så hun får det med post eller aflevere personligt,.!

Anmeld

11. november 2012

SussieThyssen

onlyme skriver:

Hej,.

The questions,.

Tak på forhånd,.

Hmm..jeg tror nu bare, at jeg ville sætte mig ned med hende over en kop et eller andet og fortælle hende det, og så spørge om hun vil med og hente klapvognen.

Nu har min datter jo selv psudotvillinger, og hvis hun var kommet og havde fortalt, at hun skulle have nr 3 så det blev til pseudotrillinger, tror jeg nok, at jeg gerne ville have det at vide over en kop kaffe.
Jeg ville ikke blive sur eller gal, men jeg ville måske blive meget bekymret, så derfor ville det nok være godt, at kunne sidde lidt og sluge kamelen, sådan i ro og fred.

Selvfølgelig vil din mor komme med alle sine bekymringer, men det skyldes jo omsorg, for du skal huske, at du er hendes barn, før noget andet.
For forældre vil børnene altid være små og man vil gøre alt for at beskytte dem mod dumheder og fejltagelser, også når man selv er 100 år og de er 80
jeg prøver selv, at lade være med at pylre og holde "moralprædikener" over for mine, men somme tider er det altså svært

Så, din tanke omkring, at det nok er bedst at give hende nyheden lidt blidt, er efter min beskedne mening, nok det bedste du kan gøre for din mor...og så tage hendes bekymringstaler med et lille kærligt smil

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.