Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej, jeg er fra slagelse, og søger også veninder. Jeg er gift og har en datter der bliver e3 år til januar og har lige fundet ud af jeg er gravid igen.
Mette Nexø skriver: Hej, jeg er fra slagelse, og søger også veninder. Jeg er gift og har en datter der bliver e3 år til januar og har lige fundet ud af jeg er gravid igen.
Bella89 skriver: jeg bor i skælskør og vil da gerne have en ny veninde du skiver bare hvis det er jeg har selv en datter på 4 år til januar og en lille i maven der kommer til april. og en dejlig kæreste på 21år.
jeg bor i skælskør og vil da gerne have en ny veninde du skiver bare hvis det er jeg har selv en datter på 4 år til januar og en lille i maven der kommer til april. og en dejlig kæreste på 21år.
Kamillaaa91 skriver: Kunne være hyggeligt :-)
Kunne være hyggeligt :-)
Bella89 skriver: hvor længe har du boet der? og bor du alene med din datter?
hvor længe har du boet der? og bor du alene med din datter?
Kamillaaa91 skriver: Er flyttet sammen med min kæreste og har boet der en måneds tid og kommer fra Jylland
Er flyttet sammen med min kæreste og har boet der en måneds tid og kommer fra Jylland
Kamillaaa91 skriver:Nogen fra Slagelse - Korsør området? Er lige flyttet til Korsør så mangler nogle veninder med børn så vi har nogen at snakke lidt med har et barn på lidt over 2 år :-) Skriv endelig :-)
Er her også...
Bor i Slagelse og har 3 børn.... Er frisk på at mødes...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128