Vores lille Freya er idag 7 uger & 3 dage gammel ♥ Tiden flyver bare afsted! Nyder hvert minut!
Her for leden dag hørte jeg mig selv sige "Hun er 5 uger gammel"
ØØhhh? Det havde jeg vidst sagt nogle uger nu...?! Tjekkede kalenderen og hovsa?! Hun var jo 7 uger gammel!!
Storebror er MEGET glad for hende
Det går bare rigtig godt nu... han har vænnet sig til hende og det er virkelig dejligt at se De 2 guldklumper sammen... *smelte smelte*
Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at Freya ikke er en nem lille pige *S* Hun er bare SÅ dejlig glad og hun sover rigtig godt i løbet af dagen. Om aftenen kan hun have svært ved at falde til ro, men hun skriger sammenlagt MAX 3 timer/døgnet! Vores søn skreg MEGET og han sov stort set ikke medmindre han blev trillet med i barnevognen.
Freya kan vi lægge alle steder... bordet, sofaen, sengen, gulvet, barnevognen osv. og så kan hun falde i søvn! Det giver mig bare SÅ meget mere overskud både til hende, min familie og ikke mindst mig selv. Dejligt med en del MIG-tid i løbet af dagen ♥
Jeg havde slet ikke turde drømme om dette. Jeg håbede, men regnede bestemt ikke med at få en nem lille pige. Jeg skal ikke kunne sige, hvordan det hele ser ud om et par måneder... men lige nu nyder jeg hende i fulde drag! ELSKER hende overalt på jorden! Elsker mine børn ♥ Føler mig bare SÅ heldig!
Tak fordi du læste med... ville bare lige dele min glæde...
MorDk ♥
Anmeld