Fødselsdag alene ?? Invitation i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2012

bøllen

Silas startede jo i børnehave d 1/11. Så det er endnu rimeligt nyt.

I fredags hang der en fødselsdags invitation til på lørdag. Festen er fra kl 13.30-16.00

min første tanke var , nej det skal han ikke med til. Kender ikke barnet eller forældrene. Da vi kom hjem fandt vi så ud af, at det er hos nogle vi kender ( lillebror til en klassekammerat af vores store drenge )

men er stadigvæk i tvivl om han skal med, Silas kender dem jo ikke , har dog mødt drengen få gange før børnehave start. 

hvornår er de gammel nok til at være alene til fødselsdag ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Ayasmor

bøllen skriver:

I fredags hang der en fødselsdags invitation til på lørdag. Festen er fra kl 13.30-16.00

min første tanke var , nej det skal han ikke med til. Kender ikke barnet eller forældrene. Da vi kom hjem fandt vi så ud af, at det er hos nogle vi kender ( lillebror til en klassekammerat af vores store drenge )

men er stadigvæk i tvivl om han skal med, Silas kender dem jo ikke , har dog mødt drengen få gange før børnehave start. 

Jeg ville bestemt også tøve med at sende min 3-årige alene afsted til fødselsdag. Jeg synes at de er alt for små og tror nok jeg først ville synes det er passende fra omkring BH-klasse af. Så medmindre at invitationen inkl. en forælder, så havde jeg nok takket nej.

Anmeld

11. november 2012

bøllen

Ayasmor skriver:

Jeg ville bestemt også tøve med at sende min 3-årige alene afsted til fødselsdag. Jeg synes at de er alt for små og tror nok jeg først ville synes det er passende fra omkring BH-klasse af. Så medmindre at invitationen inkl. en forælder, så havde jeg nok takket nej.

Det står der ikke noget om  

men ville sikkert kunne arrangeres da vi som sagt kender forældrene. Men det gør Silas jo ikke, derfor syntes jeg ikke han skal afsted alene.

Anmeld

11. november 2012

MorDk

Jeg havde personligt ikke sendt min dreng afsted i den alder

Anmeld

11. november 2012

De3Guldklumper

bøllen skriver:

Min den ældste var afsted første gang da hun var 3 år og 2 mdr.

Jeg var der den første halve time sammen med hende da det var første gang hun var afsted. Derefter kørte jeg - forældrene kan jo altid ringe hvis der bliver noget. Jeg har selv ringet efter en forældre at de måtte hente igen.

Anmeld

11. november 2012

Ayasmor

bøllen skriver:

Det står der ikke noget om  

men ville sikkert kunne arrangeres da vi som sagt kender forældrene. Men det gør Silas jo ikke, derfor syntes jeg ikke han skal afsted alene.

Det kan jeg godt følge dig i. Jeg ville heller ikke have sendt min datter afsted, og hun fylder 4 i næste mdr. Synes osm sagt at det er alt for tidligt når de er så små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.