flyverdragt Hulabalu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2012

jinx

Hej piger

Jeg har en ticket to heaven som jeg har fået til min søn, den er rigtig god men den er brugt og der hører ingen hætte til men jeg kan ikke undvære en hætte når det regner, derfor skal jeg på udkig efter en ny flyverdragt

Pengene er små så jeg har ikek råd til en dyr flyverdragt. har fundet en Hulabalu flyverdragt men kender intet til mærket

Er det godt, måske nogen som har mærket til jeres børn

Kan børnene holde varmen i den og er den vand tæt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
jinx skriver:

Hej piger

Jeg har en ticket to heaven som jeg har fået til min søn, den er rigtig god men den er brugt og der hører ingen hætte til men jeg kan ikke undvære en hætte når det regner, derfor skal jeg på udkig efter en ny flyverdragt

Pengene er små så jeg har ikek råd til en dyr flyverdragt. har fundet en Hulabalu flyverdragt men kender intet til mærket

Jeg har lige fået en flyverdragt hjem til Isabella - om den er god - det må tiden vise

Anmeld

5. december 2012

Anitta J

hejsa jeg har købt sådan en til min datter i år.
Hun er normalt en meget kold pige men vi har intet problem haft med denne flyverdragt, hun har bare sit alm tøj under, altså ikke nogen ekstra trøje eller noget, og hun er dejlig varm når den kommer af. hun er heller ikke blevet våd igennem eller noget

Anmeld

5. december 2012

PernilleogLouis

jinx skriver:

Hej piger

Nogen af børnene på arbejdet har denne og den virker god - de er i hvert fald aldrig kolde

Anmeld

5. december 2012

Clisolka

camian skriver:

hejsa jeg har købt sådan en til min datter i år.
Hun er normalt en meget kold pige men vi har intet problem haft med denne flyverdragt, hun har bare sit alm tøj under, altså ikke nogen ekstra trøje eller noget, og hun er dejlig varm når den kommer af. hun er heller ikke blevet våd igennem eller noget

Jeg købte den som en ekstra flyverdragt i år til min datter på 2  Jeg kan kun skrive det samme som du gør - vi har også kun god erfaring med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.