"Bider" hoved af alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2012

Anonym trådstarter

lige for tiden "bider" jeg hoved af alle der er i nærheden af mig  

om det er kæresten, familien, venner eller mine børn. Ved ikke hvad grunden er, ved bare at jeg bliver rigtig ked over det bag efter

ville ikke undre mig så meget vis det var lige op til en menstruation eller den lige var begyndt men det er det ikke!

bruger P-ringe og skal først fjerne den på fredag, fik sat den en uge for sent i  Så har kun haft den i en uge nu men det kan da ikke være derfor.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Ayasmor

Øv hvor er det bare ikke sjovt for jer. Det er aldrig rart at være den der "bider" hovedet af folk, specielt når man sagtens kan se det bagefter. Mit bedste råd er nok at give en undskyldning og forklare at du er ked af at du reagerede som du gjorde. Jeg skal ikke kunne sige om det er p-ringen der er skyld i lidt hormonel ubalance (oplevede det ikke selv da jeg brugte dem), men tænker lidt på om i så har haft ubeskyttet sex i mellem tiden??

herfra / Sara

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Øv hvor er det bare ikke sjovt for jer. Det er aldrig rart at være den der "bider" hovedet af folk, specielt når man sagtens kan se det bagefter. Mit bedste råd er nok at give en undskyldning og forklare at du er ked af at du reagerede som du gjorde. Jeg skal ikke kunne sige om det er p-ringen der er skyld i lidt hormonel ubalance (oplevede det ikke selv da jeg brugte dem), men tænker lidt på om i så har haft ubeskyttet sex i mellem tiden??

herfra / Sara

Det er gjord mange gange..

plejer ikke at havde de problemer med P-ringen..

jo har vi

Anmeld

11. november 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Det er gjord mange gange..

plejer ikke at havde de problemer med P-ringen..

jo har vi

Jeg mindes heller ikke at have oplevet de problemer, da jeg brugte ringene, hvilket jeg grunden til at jeg tænker om der kunne være mulighed for en graviditet?

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg mindes heller ikke at have oplevet de problemer, da jeg brugte ringene, hvilket jeg grunden til at jeg tænker om der kunne være mulighed for en graviditet?

Jeg har brugt ringene 6 måneder denne omgang og har tidligere brugt dem uden problemer.

men er jo kun den første uge den ikke har været i og der er en uge til den skal ud 

Anmeld

11. november 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg har brugt ringene 6 måneder denne omgang og har tidligere brugt dem uden problemer.

men er jo kun den første uge den ikke har været i og der er en uge til den skal ud 

Så hvis jeg har forstået det rigtigt, så har du brugt ringene i 6 mdr. hvor de har været i i 3 uger, og været ude i 1 uge. Denne gang har ringen så været ude i 2 uger, og siddet i en uge?? Hmm.. den er lidt svær, for i princippet er det jo ubeskyttet sex i den uge hvor ringen ikke har været i, og dermed risiko for graviditet

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Så hvis jeg har forstået det rigtigt, så har du brugt ringene i 6 mdr. hvor de har været i i 3 uger, og været ude i 1 uge. Denne gang har ringen så været ude i 2 uger, og siddet i en uge?? Hmm.. den er lidt svær, for i princippet er det jo ubeskyttet sex i den uge hvor ringen ikke har været i, og dermed risiko for graviditet

Ja det er rigtig forstået..

så den første uge ud af de 3 har været ubeskyttet sex

Anmeld

11. november 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Ja det er rigtig forstået..

så den første uge ud af de 3 har været ubeskyttet sex

Jeg tror desværre du er nødt til lige at få testet for en sikkerhedsskyld, og gerne et par gange over den næste uge, da du jo ikke er "gået" over tid endnu   og så ellers lade ringen sidde i i fulde 3 uger denne gang (hvis der ingen graviditet er), så den får sin fulde virkning. Det betyder jo så at dato for indsætning ud udtagning får rykken sig en uge frem, men så passer det igen med 3 uger i, og 1 uge ude (hvor mens forhåbentlig kommer).

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Men er chancen for en gravilitet ikke størst i uge 2 uden ring

Anmeld

11. november 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Men er chancen for en gravilitet ikke størst i uge 2 uden ring

Nej det har du ret i, men ikke desto mindre er der en risiko Det kommer jo meget an på hvordan ægløsningen ligger hos den enkelte kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.