Mine 3 store børn bor hos deres far (Kæmper pt i retten for at få dem tilbage -en helt anden historie)
Min store pige har haft lus stort set fra de flyttede der op (jan. 2012) og hun har det stadig!
Min x påstår at han giveer lusekur og kæmmer jævnligt, men jeg tror ikke på ham. Liv er begyndt at få sår i hovedbunden fordi det klør så meget.
Begge drengene er ifølge deres far blevet behandlet jævnligt, men spørger du børnene fortæller de at det ikke passe og han har da oxo selv fortalt mig at han ikke gør noget ved dem da de har kort hår.
Har fundet lus på Benjamin (5-3mm) iflge min x blev begge drengene behandlet i torsdags og der var ikke skyggen af lus der.
Jeg tror ikke på ham. og alle 3 børn fortæller og fastholder at han ikke har behandlet drengene i torsdags.
Jeg mener at det ikke længere grænser til vanrøgt men er det, bla fordi Liv har haft lus 90% af tiden fra januar til nov. Ud fra hvad børnene fortæller, så gider han ikke bruge tiden på at få gjort det han skal.
Har jeg mulighed for at tilbageholde dem og hvis jeg skal melde ham for vanrøgt skal det så gå igennem kommunen?
Jeg er ved at være desperat... Der er oxo mange andre ting der gør at jeg gerne vil tilbageholde dem.
/Mette
Anmeld