Jeg mener det er Vanrøgt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Musen5

Mine 3 store børn bor hos deres far (Kæmper pt i retten for at få dem tilbage -en helt anden historie)

Min store pige har haft lus stort set fra de flyttede der op (jan. 2012) og hun har det stadig!

Min x påstår at han giveer lusekur og kæmmer jævnligt, men jeg tror ikke på ham. Liv er begyndt at få sår i hovedbunden fordi det klør så meget.

Begge drengene er ifølge deres far blevet behandlet jævnligt, men spørger du børnene fortæller de at det ikke passe og han har da oxo selv fortalt mig at han ikke gør noget ved dem da de har kort hår.

Har fundet lus på Benjamin (5-3mm) iflge min x blev begge drengene behandlet i torsdags og der var ikke skyggen af lus der.

Jeg tror ikke på ham. og alle 3 børn fortæller og fastholder at han ikke har behandlet drengene i torsdags.

Jeg mener at det ikke længere grænser til vanrøgt men er det, bla fordi Liv har haft lus 90% af tiden fra januar til nov. Ud fra hvad børnene fortæller, så gider han ikke bruge tiden på at få gjort det han skal.

Har jeg mulighed for at tilbageholde dem og hvis jeg skal melde ham for vanrøgt skal det så gå igennem kommunen?

Jeg er ved at være desperat... Der er oxo mange andre ting der gør at jeg gerne vil tilbageholde dem.

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes den er svær. Vanrøgt. Det tror jeg lige er at presse den for langt. Jeg synes ikke det er vanrøgt. Jeg kan godt se, at det ikke er skide fedt for din store pige og dine drenge, ikke at blive behandlet for lus. De skide dyr er pain in the ass og de KLØR! Rigtig meget. Men jeg vil ikke kalde det vanrøgt.

Du skriver at der også er flere ting til, at du gerne vil tilbageholde dem, men jeg synes det er rigtig svært, at sidde og bedømme hvor vidt du er i retten til at gøre det, når vi ikke aner hvad der ellers foregår.

At de ikke bliver behandlet for lus, som de burde, synes jeg personligt ikke er ordentlig grund til at tilbageholde dem - og slet ikke, når du i forvejen kæmper for at få dem hjem. Jeg tror ikke det vil se godt ud på papirene, hvis du tilbageholder dem pga. manglende lusekur.

Jeg tror du skal gøre op med dig selv, om dine andre grunde er "gode nok" til at kunne tilbageholde dem.

Anmeld

11. november 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Jeg synes den er svær. Vanrøgt. Det tror jeg lige er at presse den for langt. Jeg synes ikke det er vanrøgt. Jeg kan godt se, at det ikke er skide fedt for din store pige og dine drenge, ikke at blive behandlet for lus. De skide dyr er pain in the ass og de KLØR! Rigtig meget. Men jeg vil ikke kalde det vanrøgt.

Du skriver at der også er flere ting til, at du gerne vil tilbageholde dem, men jeg synes det er rigtig svært, at sidde og bedømme hvor vidt du er i retten til at gøre det, når vi ikke aner hvad der ellers foregår.

At de ikke bliver behandlet for lus, som de burde, synes jeg personligt ikke er ordentlig grund til at tilbageholde dem - og slet ikke, når du i forvejen kæmper for at få dem hjem. Jeg tror ikke det vil se godt ud på papirene, hvis du tilbageholder dem pga. manglende lusekur.

Jeg tror du skal gøre op med dig selv, om dine andre grunde er "gode nok" til at kunne tilbageholde dem.

Anmeld

11. november 2012

Deaktiveret profil

Musen5 skriver:

Mine 3 store børn bor hos deres far (Kæmper pt i retten for at få dem tilbage -en helt anden historie)

Min store pige har haft lus stort set fra de flyttede der op (jan. 2012) og hun har det stadig!

Min x påstår at han giveer lusekur og kæmmer jævnligt, men jeg tror ikke på ham. Liv er begyndt at få sår i hovedbunden fordi det klør så meget.

Begge drengene er ifølge deres far blevet behandlet jævnligt, men spørger du børnene fortæller de at det ikke passe og han har da oxo selv fortalt mig at han ikke gør noget ved dem da de har kort hår.

Har fundet lus på Benjamin (5-3mm) iflge min x blev begge drengene behandlet i torsdags og der var ikke skyggen af lus der.

Jeg tror ikke på ham. og alle 3 børn fortæller og fastholder at han ikke har behandlet drengene i torsdags.

Jeg mener at det ikke længere grænser til vanrøgt men er det, bla fordi Liv har haft lus 90% af tiden fra januar til nov. Ud fra hvad børnene fortæller, så gider han ikke bruge tiden på at få gjort det han skal.

Har jeg mulighed for at tilbageholde dem og hvis jeg skal melde ham for vanrøgt skal det så gå igennem kommunen?

Jeg er ved at være desperat... Der er oxo mange andre ting der gør at jeg gerne vil tilbageholde dem.

/Mette

Hmm... Undskyld men hvorfor ikk tænke over hvad der er bedst for dine børn? Det lyder til at de er blevet kastet rigeligt imellem jer som forældre.. Det du har gang i nu lyder mere for mig som mudderkastning, ja undskyld men har selv været barn i en familie fyldt med kommune, statsamt osv! & tro mig, jeres kamp smadre jeres børn mere end det gavner'! 

til dit spørgsmål; der findes en million andre forældre der skider på at deres børn har lus, pisse uansvarligt og egoistisk ja, men det betyder jo ikke vanrøgt??? 

Anmeld

11. november 2012

Tvillingemor80

Jeg kan godt forstå dig - det er super synd for din pige at hun har haft lus i næsten et år .. jeg vil gi dig ret i at det virker som vanrøgt.. MEN om det er løsning at tilbageholde dem ved jeg ikke.. tænker om du ikke kan lussebehandle dem når du har dem (går jeg ud fra du har)

Anmeld

11. november 2012

Troldemommi

Når i allerede har en kamp i retten om hvem der skal have jeres børn, så tænker jeg bare hvorfor lave mere ballade end der allerede i igangsat, det er jo så nemt at kurere, jeg ville smutte på apoteket og så give dem en behandling næste gang de er hos dig.

Monica

Anmeld

11. november 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes bestemt det er vanrøgt.

Jeg havde engang lus for år tilbage, hvor jeg ikke reagerede på det med det samme, fordi jeg havde meget tør og kløende hud i hovedbunden i forvejen og troede det bare var det.

Til sidst havde jeg hovedbunden fyldt med sår.

Så ja, det er klart vanrøgt, at lade sine børn rende rundt med parasitter.

Men tænker om du selv har behandlet dem og de så bliver ved med at komme tilbage?

Umiddelbart ville jeg ikke fjerne dem med magt, hvis I er i gang med en retsag. De bliver under alle omstændigheder hentet tilbage af politi og fogedret inden for en overskuelig fremtid og det er også synd. Du er nødt til at have bopælsrettigheden først.

Jeg håber det bedste for dine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.