Pavestolt mor:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

jo tak... så nu er hun gående - nu venter vi bare på håret begynder at vokse

Hi hi det er da så sødt   Mit hår begynde os først at vokse ud sent... meget endda...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
fantastisk!! Tillykke!!! Kan stadig huske, da Idun pludselig gik. Det var så fantastisk!!... 

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

hvor kan jeg godt forstå du er stolt...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Diana... skriver:

Hi hi det er da så sødt   Mit hår begynde os først at vokse ud sent... meget endda...

jaah, men hår er nu også meget sødt,så hun kan ligne lidt en pige

Anmeld

3. juni 2009

Fam. Madsen

Stort tillykke håber stadigvæk at min søn begynder og går han gik et par skridt her for nogen uger siden men har ikke gjort det siden så tror ikke mit håb holder med at han går på hans 1 års fødselsdag...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Fam. Madsen skriver:

Stort tillykke håber stadigvæk at min søn begynder og går han gik et par skridt her for nogen uger siden men har ikke gjort det siden så tror ikke mit håb holder med at han går på hans 1 års fødselsdag...

Lærke har heller været meget for og gå i en uges tid nu... men så var vi sammen med en der har en datter på halvandet idag, som gik - måske det gav Lærke lidt "gå-på-mod"
Hvornår blvier han 1år da?

Anmeld

3. juni 2009

Fam. Madsen

LotteN skriver:

Lærke har heller været meget for og gå i en uges tid nu... men så var vi sammen med en der har en datter på halvandet idag, som gik - måske det gav Lærke lidt "gå-på-mod"
Hvornår blvier han 1år da?

han bliver 1 år på søndag.. så der er et par dage til... men håbet er ikke så stort lige nu...

Anmeld

3. juni 2009

LotteN

Fam. Madsen skriver:

han bliver 1 år på søndag.. så der er et par dage til... men håbet er ikke så stort lige nu...

Jeg troede overhovedet heller ikke på Lærke skulle nå det.. men 4 dage efter, er så godt som på dagen
Så tvivl ikke..hehe

Anmeld

10. juni 2009

Misjelle

Hvor er hun bare sej . Tillykke med det

Anmeld

10. juni 2009

Nanna1985

Hvor er hun dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.