Jeg har testet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

ja. der er desværre bare langt til klinikjen men det er det værd for at få ro.

Har du fået en scanning eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Har du fået en scanning eller?

Nej, men mente at jeg ville forhøre om det, fordi at selvom turen var lang, ville svaret være det værd 

Anmeld

20. november 2012

kriknu

Anonym skriver:

Nej, men mente at jeg ville forhøre om det, fordi at selvom turen var lang, ville svaret være det værd 

Skulle du have taget ny blodprøve? 

for at HCG forsat stiger 

Anmeld

20. november 2012

VNB

Anonym skriver:

ja kun  brunt. hvad jeg har kunne læse mig til kan det godt være fra æu men klinikken kan ikke give mig klart svar for det kan jo både være normalt og unormalt 

men rart at høre at du også har haft blødt uden det havde betydning.

jeg har fået lidt smerter i maven idag som om mens er på vej. men kan også være man overanalyserer de ting man mærker.

jeg var godt nok desværre ikke gravid dengang... min blodprøve var helt negativ. Blev dog øko-gravid måneden efter 

men kan bare huske at der blev ved med at være lidt gammel blod, så tænker da at dit også godt kan stamme derfra. også uden det behøver at have negativ betydning for din graviditet 

det er da ihvertfald rigtig positivt at dit hcg tal stiger som det skal 

og igen, mens smerter kan sagtens være et godt tegn mine ligament smerter er altid begyndt meget tidligt, og mærkes præcis som mens smerter  

Anmeld

20. november 2012

Anonym trådstarter

VNB skriver:

jeg var godt nok desværre ikke gravid dengang... min blodprøve var helt negativ. Blev dog øko-gravid måneden efter 

men kan bare huske at der blev ved med at være lidt gammel blod, så tænker da at dit også godt kan stamme derfra. også uden det behøver at have negativ betydning for din graviditet 

det er da ihvertfald rigtig positivt at dit hcg tal stiger som det skal 

og igen, mens smerter kan sagtens være et godt tegn mine ligament smerter er altid begyndt meget tidligt, og mærkes præcis som mens smerter  

Tak for svar igen 

Det virker lidt beroligende på mig 

Anmeld

20. november 2012

Anonym trådstarter

kriknu skriver:

Skulle du have taget ny blodprøve? 

for at HCG forsat stiger 

Ja imorgen skal jeg have taget tredje blodprøve, og får svar på den torsdag elle fredag 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

UPDATE:

Fik sgu svar på blodprøven allerede idag  

Tallet stiger fortsat som det skal, så nu er det oppe på 1608, og skal til scanning tirsdag aht blødningerne.

Anmeld

21. november 2012

Swerg

Anonym skriver:

UPDATE:

Fik sgu svar på blodprøven allerede idag  

Tallet stiger fortsat som det skal, så nu er det oppe på 1608, og skal til scanning tirsdag aht blødningerne.

Sådan !!! tillykke !

Anmeld

21. november 2012

Simon Isaksen

Anonym skriver:

Kan det virkelig passe?

Tør ikke rigtig tro på det?

ÆO var den 29/10

Forventet mens 11/11

Blodprøve 13/11

Så vidt jeg har kunne læse mig til, er ægløsningssprøjten, der kan give falskt positiv, i hvert fald ude af min krop nu. Og Crirone (eller hvordan det nu staves) kan ikke påvirke resultatet.

Sådan så min kærestes også ud i starten men test igen 7 dage efter så skulle den være tydelig

Men stort tillykke her fra

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Opdatering er at jeg var gravid udenfor livmoderen. 

Er blevet opereret og fik fjernet den ene æggeleder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.