Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Jeg tør også godt sige tillykke, ÆL sprøjten bør være helt ude af din krop og crinone kan ikke give falsk positv Stort tillykke, så mangler du bare den endelige bekræftelse, så du kan få helt ro i sindet
Jeg tør også godt sige tillykke, ÆL sprøjten bør være helt ude af din krop og crinone kan ikke give falsk positv Stort tillykke, så mangler du bare den endelige bekræftelse, så du kan få helt ro i sindet
Jo tak
Var også det jeg fandt på Google, så derfor turde jeg godt teste.
Og ja nu skal vi bare vente på blodprøvesvaret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: den ser da helt sikkert positiv ud
den ser da helt sikkert positiv ud
Årrh det er jeg glad for at høre
fnuggi skriver: tillykke du skal være mor
tillykke du skal være mor
Årrrh tak
Happiness skriver: Den er vist god nok Stort tillykke!!!
Den er vist god nok Stort tillykke!!!
Mange tak
Anonym skriver: Tak, i følge hvad jeg har fundet, kan det ikke være hormonerne jeg får der giver positiv
Tak, i følge hvad jeg har fundet, kan det ikke være hormonerne jeg får der giver positiv
er det imogren du får svar på Bp?
Camillos skriver: er det imogren du får svar på Bp?
Nej, skal have taget blodprøve imorgen, men får først svar torsdag
Testede igen i morges, og stregen var mere tydelig
Og håber meget at den er der Et forsigtigt tillykke
Anonym skriver: Kan det virkelig passe? Tør ikke rigtig tro på det? ÆO var den 29/10 Forventet mens 11/11 Blodprøve 13/11 Så vidt jeg har kunne læse mig til, er ægløsningssprøjten, der kan give falskt positiv, i hvert fald ude af min krop nu. Og Crirone (eller hvordan det nu staves) kan ikke påvirke resultatet.
Kan det virkelig passe?
Tør ikke rigtig tro på det?
ÆO var den 29/10
Forventet mens 11/11
Blodprøve 13/11
Så vidt jeg har kunne læse mig til, er ægløsningssprøjten, der kan give falskt positiv, i hvert fald ude af min krop nu. Og Crirone (eller hvordan det nu staves) kan ikke påvirke resultatet.
Hvis du er den jeg tror .. Så er jeg dælme glad på dine vegne !!!
Og hvis du ikke er. så er jeg selvfølgelig glad alligevel på dine vegne
Det er jo fantastisk !
UPDATE??????
VNB skriver: UPDATE??????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128