Sujan skriver:
Jeg vil starte med at sige, hvor er det bare ikke fedt at have kyssesyge. Slet ikke med en lille trold på 7 mdr.
Har været syg siden tirsdag med høj feber. Min hals er helt lukket så kan dårlig spise eller drikke..
I morgen starter hverdagen og aner ikke hvad jeg skal gøre. Hele sidste uge holdte folk fri på skift for at hjælpe mig.
Faren kan først være her lidt sent og hjælpe, så er alene med hende i mange timer .. (til kl. 18 ca)
Puha det er bare Skod. Håber sådan jeg snart bliver friskere så jeg kan tage mig ordentligt af min dejlige datter. Er noget af det hårdeste jeg har prøvet og dagene er bare lange... Er så udkørt og har mange smerter, sådet er svært at finde ro...
Er der ikke nogen der har nogle positive historier om kyssesyge???? Der hurtigt blev friske igen og kunne fortsætte hverdagen
Ewww..stakkels dig.
Jeg fik selv kyssesyge/mononucleose for 6 år siden, og var hønesyg i 6 uger, men det var værst i de første 3 uger, indtil det klingede af i halsen.
Men man skal virkeligt passe på sig, og man kan blive ved med at være træt meget længe, og man skal passe godt på kroppen.
Jeg fik det af min datter, som slet ikke var påvirket lige så slemt, for hun var på benene igen efter 3-4 uger, hvor det altså tog et par måneder for mig.
Men i betragtning af at nogle kan være være syge i et halvt år eller mere, så synes jeg jo at vi var nådigt sluppet.
Så pas på dig og god bedring.

Kærligst
Sussie
Anmeld