kyssesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Sujan

Jeg vil starte med at sige, hvor er det bare ikke fedt at have kyssesyge. Slet ikke med en lille trold på 7 mdr.

Har været syg siden tirsdag med høj feber. Min hals er helt lukket så kan dårlig spise eller drikke..

I morgen starter hverdagen og aner ikke hvad jeg skal gøre. Hele sidste uge holdte folk fri på skift for at hjælpe mig.

Faren kan først være her lidt sent og hjælpe, så er alene med hende i mange timer .. (til kl. 18 ca)

Puha det er bare Skod. Håber sådan jeg snart bliver friskere så jeg kan tage mig ordentligt af min dejlige datter. Er noget af det hårdeste jeg har prøvet og dagene er bare lange... Er så udkørt og har mange smerter, sådet er svært at finde ro...

Er der ikke nogen der har nogle positive historier om kyssesyge???? Der hurtigt blev friske igen og kunne fortsætte hverdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Dinsen

Har dsv. Ingen positive historie... Men du godvillig ha Og go bedring!! 

Anmeld

11. november 2012

metski83

Jeg har også haft det. Det er så frygteligt. 

Jeg var meget syg i en uge, og efter den uge begyndte jeg at indtage mere væske. Jeg var pludselig vildt tørstig. Og så blev jeg hurtig rask igen. 

Men altså kun en uge. Håber ikke dit varer længere. Trætheden kan desværre varer længe efter. 

Anmeld

11. november 2012

sne190810

Jeg havde kyssesyge vinteren 2009, der var jeg indlagt i knap 5 dage pga. jeg ikke kunne få vejret når jeg lå ned, samt ikke at have spist noget overhoved 3 dage forinden og drukket minimalt.

Det er noget af det mest smertefulde jeg har oplevet til d.d.

Anmeld

12. november 2012

Sujan

sne190810 skriver:

Jeg havde kyssesyge vinteren 2009, der var jeg indlagt i knap 5 dage pga. jeg ikke kunne få vejret når jeg lå ned, samt ikke at have spist noget overhoved 3 dage forinden og drukket minimalt.

Det er noget af det mest smertefulde jeg har oplevet til d.d.

Ja det er så frygteligt... Mine luftveje er okay. Lægen spurgte også om jeg ville indlægges, men sagde nej pga min datter.

Men er virkelig frygteligt og man kan barr næsten ikke spise eller drikke.

Håber det snart er overstået. Nu har det været en uge... Halsen er lidt bedre men har det stadig rigtig dårligt

Anmeld

12. november 2012

SussieThyssen

Sujan skriver:

Jeg vil starte med at sige, hvor er det bare ikke fedt at have kyssesyge. Slet ikke med en lille trold på 7 mdr.

Har været syg siden tirsdag med høj feber. Min hals er helt lukket så kan dårlig spise eller drikke..

I morgen starter hverdagen og aner ikke hvad jeg skal gøre. Hele sidste uge holdte folk fri på skift for at hjælpe mig.

Faren kan først være her lidt sent og hjælpe, så er alene med hende i mange timer .. (til kl. 18 ca)

Puha det er bare Skod. Håber sådan jeg snart bliver friskere så jeg kan tage mig ordentligt af min dejlige datter. Er noget af det hårdeste jeg har prøvet og dagene er bare lange... Er så udkørt og har mange smerter, sådet er svært at finde ro...

Er der ikke nogen der har nogle positive historier om kyssesyge???? Der hurtigt blev friske igen og kunne fortsætte hverdagen

Ewww..stakkels dig.

Jeg fik selv kyssesyge/mononucleose for 6 år siden, og var hønesyg i 6 uger, men det var værst i de første 3 uger, indtil det klingede af i halsen.
Men man skal virkeligt passe på sig, og man kan blive ved med at være træt meget længe, og man skal passe godt på kroppen.

Jeg fik det af min datter, som slet ikke var påvirket lige så slemt, for hun var på benene igen efter 3-4 uger, hvor det altså tog et par måneder for mig.
Men i betragtning af at nogle kan være være syge i et halvt år eller mere, så synes jeg jo at vi var nådigt sluppet.

Så pas på dig og god bedring.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

12. november 2012

mth1987

Heller ingen positiv historie her desværre.  Har selv haft det og puha det var bare i sjovt så jeg kan da godt forstå du ikk syntes det er sjovt med et lille barn også. I ka ikk hyre en barnepige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.