Så, nu har jeg jo oprettet mig og siddet og luret lidt hele aftenen - og også skrevet lidt hist og her. Nu må det være tid til en præsentation!
Jeg hedder Julie og er en ung kvinde på 20 år. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste i Storkøbenhavn og læser professionsbachelor i ernæring og sundhed på 1. semester 
Jeg har altid været glad for børn og har vidst, at jeg gerne ville have barn tidligt, hvis jeg fandt den rigtige mand vel og mærke. I friåret efter jeg blev student, har jeg arbejdet i en SFO, og nogenlunde samtidigt mødte jeg min kæreste. Dette sammenstød satte absolut gang i babydrømmene. Jeg har aldrig oplevet et forhold, som det jeg er i nu. Vi passer så godt sammen, at vi begge blev overraskede i starten over, at det var muligt 
Min kæreste har været i et forhold tidligere, hvor han var "papfar" til hverdag og har derfor mere erfaring. Siden da har han været skruk og ønsket sig sit eget barn. Det er også ham, der forklarer om bleskift og barnevogne, og hvad jeg nu ellers kan finde på at spørge om.
Meget tidligt i forholdet begyndte vi at tale om børn, men besluttede, at vi skulle vente mindst et år og have boet sammen en periode først for at fornemme, om vi fungerer sammen til hverdag.
I september stoppede jeg på p-piller, da jeg var træt af dem, og gerne ville give min krop mulighed for at finde sig selv før mulig graviditet. Nu er vi kommet frem til, at vi vil smide al prævention, så snart jeg har fået sidste HPV vaccine, så det bliver i februar, vi starter 
Jeg glæder mig meget og føler mig klar, trods min unge alder. Jeg er færdig med drukture og fredagsbar og har ikke lyst til den store jordomrejse. Jeg har lyst til familie. Samtidigt dukker der jo også en masse spørgsmål op, da det er ukendt område, og derfor valgte jeg at oprette en profil her 
Ellers er jeg en rolig, til tider lidt genert person, der har styr på mine ting (økonomi, skole, vasketøjet, osv.) og hviler i sig selv. Jeg er glad for at læse og være kreativ med strikkepinde eller farveblyanter. Jeg er naturglad og en dyreven. Og så har jeg været overvægtig som barn og haft to år med vegetarisk kost, som virkelig har skærpet min interesse for mad, ernæring, sundhed og motion - deraf valg af studie. Jeg er medlem af et fitnesscenter, som jeg besøger nogle gange om ugen 
"Lidt" om mig, glæder mig til at komme i gang herinde og lære jer andre lidt bedre at kende