Lege køkken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Moar2011

R drenge vilde med at lege med lege køkken? ..
Vil en dreng på 20mdr lege med det? Eller hva alder synes i r bedst? ..
Erfaring søges og gode råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Storms-Mor skriver:

Min kæreste har 2 drenge fra tidligere forhold, på 6 år og 8 (til januar), de leger tit med vores datters (20 mdr) legekøkken, den yngste på 6, ønsker sig også købmandsting og kasseapparat og ting i den duer, så jeg vil sige ja

Anmeld

10. november 2012

Moar2011

Problembarnet skriver:

Min kæreste har 2 drenge fra tidligere forhold, på 6 år og 8 (til januar), de leger tit med vores datters (20 mdr) legekøkken, den yngste på 6, ønsker sig også købmandsting og kasseapparat og ting i den duer, så jeg vil sige ja

Fedt
Min mand stusset lidt over at en dreng har lege køkken - men r det ikk meget normalt efterhånden?
Hva med dit datter, leger hun med det?

Anmeld

10. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Storms-Mor skriver:

Fedt
Min mand stusset lidt over at en dreng har lege køkken - men r det ikk meget normalt efterhånden?

ja, hun står tit og rør lidt i gryden og smager og så skal dukken eller bamsen lige smage, og lægge grøntsagerne op i gryden og stille gryden i ovnen  og frugterne i køleskabet  så det hitter herhjemme

Anmeld

10. november 2012

MyLove E

Storms-Mor skriver:

Fedt

Min søn på halvanden har haft et siden august og bruger meget og især plastbøtter og ske og sådan noget:-)

Så skøn dig at skrive det på ønske sedlen :-)

Anmeld

10. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Min søn er VILD med at lege køkken. Han laver mad hver dag. Og har efterhånden en del remedier, bl.a. kaffemaskine (så kan der serveres kaffe for gæsterne) og blender. Han fik selve køkkenet sidste år i julegave, da han var 2,5 år. Men havde leget med gryder, legemad osv. lang tid inden da. 

Anmeld

10. november 2012

laubali

Min søn (24mdr) har godt nok ikke en legekøkken men til gengæld elsker han at være i køkkenet, roder i skabene, tager gryder ud, åbner skuffer og finder skeer og lader som om han laver mad  selvom vi har et gitter så hænger han tit fast og vil ind i køkkenet  tror det meget normalt i den alder de efterligner alt hvad mor laver/gør. Også har vi en legetøj støvsuger  blev træt af at han hele tiden løb efter støvsugeren den var ikke nem at tage fra ham igen hehe

Anmeld

10. november 2012

Fenja09

Storms-Mor skriver:

Jeg tror drenge er ligeså vilde med at lege med legekøkken som piger. Min datter har et og er super glad for det, men de har også et i dagplejen og den bruger de alle sammen, også drengen på 2 1/2 år.

Lige nu har de faktisk tilbud på et sort Brio legekøkken i Kvickly Extra til 179 kr, så er det ikke mange penge at smide efter det, hvis det nu ikke fanger hans interesse

/Fenja

Anmeld

11. november 2012

Moar2011

ja, hun står tit og rør lidt i gryden og smager og så skal dukken eller bamsen lige smage, og lægge grøntsagerne op i gryden og stille gryden i ovnen  og frugterne i køleskabet  så det hitter herhjemme

Sådan

Anmeld

11. november 2012

Moar2011

Tauf skriver:

Min søn på halvanden har haft et siden august og bruger meget og især plastbøtter og ske og sådan noget:-)

Så skøn dig at skrive det på ønske sedlen :-)

Dejligt at høre
Tror og håber det vil blive et hit
Vi har kig på det i føtex i denne uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.