laubali skriver:
Wouw
hun er virkelig sej, intet kan stoppe hende hun vil bare frem i livet
Det var mere end hvad jeg kunne klare at læse haha forventede lidt ala vende, dreje, sidde men heller ikke mere 
og ikke nok med al det motorikke hun kan så spiser hun også i en meget tidlig alder hvor vi andre lige er startet på grød eller som mig prøver at vænne sit barn til det
jamen vi er også selv sådan wauw og vi har det lidt som om vi er første gangs forældre, så aner ikke hvad der er normalt mht motorik.
Frederic blev jo fuld ammet på faste tider (føler ikke sult) til han var 6 mdr og først der started vi med grød og sikke en opgave... Han tog kun 2-3 små the ske fulde pr måltid og ofte kasted han op eller laved opkast lyde. Han kunne først tage ½ * ½ cm små rugbrøds hapsere som 9-10 mdr og vi var rigtig mange gange tilbage i baby grød - for at starte helt forfra. Vi har gået til kontrol med ham siden han var 1 år og han har ligeledes fået aff pulver fast hver dag, da han spiser/drikker for lidt til at hans system selv kan fungere. Han havde ikke kræfter til at hive sig selv op at stå mm.
Så vores nr 2 er virkelig så meget mere modsat end sin storebror var/er...
Hun smager hver aften på hvad vi får, altså at vi tager lidt fra til hende og putter det i stav blender - suplere så med grød bag efter.
Vi har fået samme dp mor til hende, som den store havde. Som hun sagde; vi gjorde det så godt med frederic - så det gør vi også med freya og havde sådan håbet at jeg fik hende... Hun aner så bare ikke lige helt hvilken krudt ugle hun får...
Anmeld