Et hurtigt spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Sarava

Hej  Hvad synes i om idéen at kunne "customize" og købe jeres eget børnetøj på nettet, evt. sammen med jeres børn?

Forstået på den måde at i sammen med jeres barn måske vælger et stykke tøj, en farve og et motiv og derpå "designer" jeres eget stykke tøj?

Hvad ville i synes om det, og hvad tror i jeres barn ville synes om idéen?

Mange venlige hilsner Sara (Studerende på TEKO design og business)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

MortilElias2010

Sarava skriver:

Hej  Hvad synes i om idéen at kunne "customize" og købe jeres eget børnetøj på nettet, evt. sammen med jeres børn?

Forstået på den måde at i sammen med jeres barn måske vælger et stykke tøj, en farve og et motiv og derpå "designer" jeres eget stykke tøj?

Det lyder da rigtig spændende! Det varer lidt inden mit barn er 3 år + (januar) men syntes d lyder vildt hyggeligt at følge barnets interesse 

Anmeld

10. november 2012

Nadia&Daniel

Sarava skriver:

Anmeld

10. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det tror jeg thea på 4 år ville syntes var ret sjovt! Og ved at min venindes super kreative datter på 6 år, ville syntes det var mega sejt! Vh stine

Anmeld

10. november 2012

Astrid P

Det ville vi elske! Min datter er 5, og har bestemt en holdning til det tøj hun går i...

Anmeld

10. november 2012

Nessie

Min søn er lige blevet 3, og han har ret klare meninger om, hvad han gider at have på, og hvad han ikke gider, så synes bestemt at det lyder interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.