Tror jeg har gjort noget dumt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser. Jeg er begyndt at studere her for nogle månedet siden. og der går denne fyr i min klasse som jeg for det meste sidder sammen med . så var der en fest forleden dag hvor det endte med at vi fik krammet lige lovlig meget og stået lidt for tæt og der blev sendt nogle lidt for flirtende blikke i forhold til at både han og jeg har en kæreste! Jeg har det så dårligt over det, men på den anden side siger jeg til mig selv at der jo ikke skete noget særlig fysisk.... men man kan da ikke gå rundt sådan og tænke på en anden og have lyst til en anden. elsker jo min kæreste. ved ikke helt hvad jeg ville med det her. håber ikke for mange blivere forargede måtte bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej tøser. Jeg er begyndt at studere her for nogle månedet siden. og der går denne fyr i min klasse som jeg for det meste sidder sammen med . så var der en fest forleden dag hvor det endte med at vi fik krammet lige lovlig meget og stået lidt for tæt og der blev sendt nogle lidt for flirtende blikke i forhold til at både han og jeg har en kæreste! Jeg har det så dårligt over det, men på den anden side siger jeg til mig selv at der jo ikke skete noget særlig fysisk.... men man kan da ikke gå rundt sådan og tænke på en anden og have lyst til en anden. elsker jo min kæreste. ved ikke helt hvad jeg ville med det her. håber ikke for mange blivere forargede måtte bare ud med det.

Som du selv sagde der skete ikke noget, men snak med ham om det.
Og ville nok også fortælle det til kæresten, bare for at han ikke høre det fra en anden, der måske pynter på det

Anmeld

10. november 2012

henh01

Jeg tror bestemt ikke du har noget at have dårlig samvittighed over. Det er vidst meget normalt at man i et forhold kan have et ubetydeligt crush på en anden uden at det behøver betyde at man bør forlade sin kæreste.

Jeg ville heller ikke fortælle min kæreste det - hvorfor gøre ham jaloux over noget så harmløst? Det ender bare med at du ikke kan sidde sammen med din ven, snakke med ham privat osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.