Jeg havde jo denne her geniale idé med at give min lillebror (18) billetter til en specifik concert, til jul.
Jeg har det selvfølgeligt skidt i går da de åbner for salget, og da jeg kigger efter i dag er de alle væk.
Det eneste sted man kan få dem er over de der sider, hvor folk har høbt 8 billetter for 300 kr pr. stk. for så at sælge dem for 2.000 kr pr. stk
Han ved heldigvis ikke at det var planen, men jeg er bare så sur over at folk udnytter andre på den måde. Han elsker virkeligt det band 
Men... hvad f- skal jeg så give ham? De forrige år til fødselsdag/jul har jeg givet ham alt fra personlige kalendere og et hav af bøger, DVD'er og spil, til Playstation 3 og ting i den dyre ende.
Har kigget på alle de der oplevelsesgaver men tror ikke han får så meget ud af at køre en fed bil rundt på en bane når han kun lige og lige har bestået sit kørekort. Hellere vente til om et par år. De andre ting er enten for dyre eller noget, han ikke vil være interesseret i.
Hvis I har nogle idéer til en god, gerne personlig gave, må I endeligt sige til. Alle mine er røget i vasken og jeg er ved at give op så småt. Mit prisleje ligger på omkring 1.000-1.500 kr
Det skal lige siges at han ikke er krævende og vil blive glad for hvis jeg bare kom på besøg i december, så jeg er ikke bekymret for om han vil kunne lide hvad end jeg giver ham.
Det er bare mig, der rigtigt gerne vil give ham noget godt, som jeg har gjort de sidste mange år, fordi han betyder alt for mig.
Men føler efterhåndan jeg har givet ham alt hvad han mangler eller ønsker sig.
Hjælp 
Anmeld