Dr. scheller dagcreme ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2012

dollygirl

Hej piger , jeg har altid brugt dr. scheller dagcreme ,, nu er serien udgået og de kører en anden slags serie i butikkerne ...

er der en som ved hvor jeg kan købe det henne ?? det er det eneste min hud kan tåle ...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

FamilenStorm

lillepuller skriver:

Hej piger , jeg har altid brugt dr. scheller dagcreme ,, nu er serien udgået og de kører en anden slags serie i butikkerne ...

er der en som ved hvor jeg kan købe det henne ?? det er det eneste min hud kan tåle ...

Spørger nok dumt.. Men du har kigget i Matas ik? :-)

Anmeld

10. november 2012

metski83

lillepuller skriver:

Dr. Scheller producerer ikke cremen mere. 

Matas har i DK eneforhandling på Dr. Scheller, så det er det eneste sted du kan få mærket. Bare ikke den creme længere.

Så skal du være heldig at en butik ligger inde med en rest, men det er noget tid siden den er udgået. 

De nye cremer er forbedringer af de gamle. 

Din butik, burde kunne fortælle dig hvilken creme, den kan erstattes med i serien. 

Anmeld

10. november 2012

dollygirl

metski83 skriver:

Dr. Scheller producerer ikke cremen mere. 

Matas har i DK eneforhandling på Dr. Scheller, så det er det eneste sted du kan få mærket. Bare ikke den creme længere.

Så skal du være heldig at en butik ligger inde med en rest, men det er noget tid siden den er udgået. 

De nye cremer er forbedringer af de gamle. 

Din butik, burde kunne fortælle dig hvilken creme, den kan erstattes med i serien. 

men da jeg ringede til matas så sagde de at cremene er ikke det samme som de gamle ...

Anmeld

11. november 2012

metski83

lillepuller skriver:

men da jeg ringede til matas så sagde de at cremene er ikke det samme som de gamle ...

Det er de heller ikke. Det er ikke de samme ingredienser, det er en forbedring. 

Men derfor kan man jo godt finde den der minder mest om den du kender. Når du kunne tåle den gamle, er der jo god sandsynlighed for, at du også kan tåle de nye. 

Anmeld

11. november 2012

dollygirl

metski83 skriver:

Det er de heller ikke. Det er ikke de samme ingredienser, det er en forbedring. 

Men derfor kan man jo godt finde den der minder mest om den du kender. Når du kunne tåle den gamle, er der jo god sandsynlighed for, at du også kan tåle de nye. 

Ja det har du ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.