Mine sidste måneder ned på skrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Dutten

Hejsa.
Jeg ville bare gerne lige have mine ting her ned på skrift for bedre at kunne se hvad der sker. Kom gerne med input hvis i har nogen.

Der har været 17, 13, 28, 12, 11 dage imellem mine blødninger som står herunder.

11 marts fik jeg min mens
20 marts havde jeg ægløsning.
28 marts blødte jeg

8 april havde jeg ægløsning
10 april blødte jeg
19 april blod slut
28 april havde jeg MEGET kraftige smerter men ingen blod 

8 maj blod efter sex
20 maj lidt rødlig udflåd
28 maj av under sex
31 maj lidt blod aften men slut i løbet af nat.

1 juni lidt blod. og lidt pletblødning de sidste par dage
Mærkelig blod lige nu. On and off, ingen rigtig blødning. Ret klistret blod ikke helt gennemsigtigt. Når jeg har taget tampon i når jeg har blødt er blodet på tamponen ikke blodigt men bare blevet til ingen farve eller lettere brunligt.
Har tesetet idag 3 juni test negativ.

Har ikke haft mens smerter efter p-pille stop.
Hvor jeg normalt har fået meget kraftige smerter, både før jeg startede på p-piller og mens jeg tog p-piller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pyra skriver:

Hejsa.
Jeg ville bare gerne lige have mine ting her ned på skrift for bedre at kunne se hvad der sker. Kom gerne med input hvis i har nogen.

Der har været 17, 13, 28, 12, 11 dage imellem mine blødninger som står herunder.

11 marts fik jeg min mens
20 marts havde jeg ægløsning.
28 marts blødte jeg

8 april havde jeg ægløsning
10 april blødte jeg
19 april blod slut
28 april havde jeg MEGET kraftige smerter men ingen blod 

8 maj blod efter sex
20 maj lidt rødlig udflåd
28 maj av under sex
31 maj lidt blod aften men slut i løbet af nat.

1 juni lidt blod. og lidt pletblødning de sidste par dage
Mærkelig blod lige nu. On and off, ingen rigtig blødning. Ret klistret blod ikke helt gennemsigtigt. Når jeg har taget tampon i når jeg har blødt er blodet på tamponen ikke blodigt men bare blevet til ingen farve eller lettere brunligt.
Har tesetet idag 3 juni test negativ.

Har ikke haft mens smerter efter p-pille stop.
Hvor jeg normalt har fået meget kraftige smerter, både før jeg startede på p-piller og mens jeg tog p-piller.

hmm..har du været hos lægen og blive testet om du er gravid?
Synes ikke det lyder godt med den blødning du har haft/ har nu her...
Hvis jeg var dig ville jeg smutte til lægen med det - hellere en gang for meget end en gang for lidt!
Synes da også, på trods af p-pille stop, at det er en meget mystisk "cyklus" du har.. det ville jeg selv tale med en læge om når den svinger SÅ meget!
Skal vi krydse for at den manglende blødning er pga. graviditet?
knus

Anmeld

3. juni 2009

W&M <3

Hej.

Det lyder da træls med den blødning.
Kan sige at jeg har haft noget ligende med blod efter sex og smerter efter sex uden blod og, mærkelige blødninger ellers.
Gik til lægen og fandt ud af at jeg har nogle åbne blodkar på livmoderen der skal brændes hos en gynokolog (staves).

Så synes du skulle kontakte din læge.

Knus Janie/ Williams Mor.

Anmeld

3. juni 2009

Dutten

Tak for svar.

Ja jeg var hos lægen 15. april fordi jeg jo begyndte at bløde hvor jeg ikke burde. Han sagde alt så fint ud, men spurgte om jeg havde været gravid. Det må jeg have været for jeg havde meget kvalme og en masse symptomer. Så han sagde jeg nok havde fået en SA.
Han trykkede mig rundt omkring og spurgte om jeg fik kvalme, det gjorde jeg ikke med det samme men lige da jeg gik ud derfra kom kvalmen bare og varede stadig 4 dage frem hvorefter alle symptomer forsvandt. Jeg fik mest kvalme om aftenen og var ret spændt i maven om morgenen den tid.

Men ja jeg synes også det lyder meget mystisk den ''cyklus'' jeg har mig.
Så jeg vil ringe til lægen og få ham til at se på det.

Men som sagt så testede jeg idag mest fordi jeg ikke er sikker på om det er min mens der er kommet siden det ser så mærkeligt ud det blod der kommer og den farve og konsistens den har. Men testen var jo negativ

Anmeld

3. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pyra skriver:

Tak for svar.

Ja jeg var hos lægen 15. april fordi jeg jo begyndte at bløde hvor jeg ikke burde. Han sagde alt så fint ud, men spurgte om jeg havde været gravid. Det må jeg have været for jeg havde meget kvalme og en masse symptomer. Så han sagde jeg nok havde fået en SA.
Han trykkede mig rundt omkring og spurgte om jeg fik kvalme, det gjorde jeg ikke med det samme men lige da jeg gik ud derfra kom kvalmen bare og varede stadig 4 dage frem hvorefter alle symptomer forsvandt. Jeg fik mest kvalme om aftenen og var ret spændt i maven om morgenen den tid.

Men ja jeg synes også det lyder meget mystisk den ''cyklus'' jeg har mig.
Så jeg vil ringe til lægen og få ham til at se på det.

Men som sagt så testede jeg idag mest fordi jeg ikke er sikker på om det er min mens der er kommet siden det ser så mærkeligt ud det blod der kommer og den farve og konsistens den har. Men testen var jo negativ

du kan sagtens få en negativ test selvom du er gravid, men de kan tage en blodprøve hos lægen hvor de hurtigere kan se stigning i hcg! synes helt klart du skal ringe til lægen i morgen, for det er da heller ikke rart at gå rundt og være bekymret for hvad pokker der foregår!

Anmeld

3. juni 2009

Dutten

Ja, jeg vil ringe til lægen imorgen og få en tid. Men tror nu ikke jeg er gravid, har ingen tegn på det. Der er kun lige det der blod som sådan set ikke rigtigt er blod, der driller mig lige nu
Har heller ikke haft det der minder om tegn på ÆL denne omgang. Men man kan da håbe den måske kunne være der alligevel.

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Jeg ville også helt klart gå til lægen, for et eller andet er jo tydeligvis ikke som det skal være. Håber det viser sig, at dine bekymringer og symptomer skyldes graviditet!!

Linda 21+3

Anmeld

3. juni 2009

Dutten

linda2009 skriver:

Jeg ville også helt klart gå til lægen, for et eller andet er jo tydeligvis ikke som det skal være. Håber det viser sig, at dine bekymringer og symptomer skyldes graviditet!!

Linda 21+3

Tak  men jeg har alligevel mine tvivl om at det er derfor.

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Det var godt nok meget svingende... Har du snakket med lægen? 

Anmeld

4. juni 2009

Dutten

Dutte84 skriver:

Det var godt nok meget svingende... Har du snakket med lægen? 

Jeg har fået en tid på tirsdag Så må jeg jo se hvad der sker.
Fik ikke snakket så meget om hvad det handlede om fordi der var noget rod, fordi jeg ikke har modtaget mit sygesikringskort fordi post dk ikke har villet give mig min post siden marts selvom jeg har mit navn stående på postkassen og er registreret som jeg skal Så jeg skal betale 165 kr for at få mit sygesikringskort ellers så kan jeg ikke have den læge jeg har nu.
Ihh hvor er jeg gal på post dk lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.