Ja min mand aftalte med sig selv på vej ud af døren at når han kørte derhen, ja så var jeg chauffør hjem - ergo skulle jeg holde mig ædru
Det gjorde mig ikke noget, syntes bare hans aftale var så sjov fordi han fik det til at lyde som om vi var enige 
Vi går sjældent ud og vi fylder os endnu sjældnere så fred være med det hvis han fik lyst til at drikke. Jeg skal da love for han fik taget revanche, men han blev også sat sammen med nogen værre banditter og vores udlejer som vi havde fået invitationen for det og var toastmaster var selv en af dem, så kold før 12 passer på min mand. Høstfesten har resulteret i at han kastede op i garagen, på flirerne udenfor og så på stenene i indkørslen, hans ene sko og hans bukser samt jakke! Det var godt jeg indgik en aftale med mig selv om at han tog med hjem når jeg kørte for da han begyndte at lukke øjnene ved bordet så vidste jeg hvad klokken havde slået og nej, det var ikke spor sjovt at få ham fra forsamlingshuset og den korte tur ud til bilen. Han er jo en ordentligt kleppert og han kunne knap nok holde balancen så jeg blev faktisk halvgal til sidst for jeg ville ikke kunne holde ham hvis han væltede og det scenarie ville jeg bare slet ikke ud i. Jeg har kun drukket cola til festen, men morede mig uden problemer, det var bare lige det skrækscenarie med hul i hovedet, det kunne jeg ikke forholde mig til efter en lang arbejdsdag oveni og bare ville jeg og få ham puttet! Så han ligger og bobler i dobbeltsengen og jeg nåede hjem til Voice EFTER at have sat vasketøjet over, skyllet garagen og fliserne samt hans sko! Og så håndvasken på badeværelset ovenpå! Og selvom han har haft det så skidt, så står han sikkert op før solen står op og er frisk som en havørn og så er det sikkert mig der ligger med hovedpine uden at have drukket
Det ville være typisk! Men vi havde en god fest og det var dejligt at komme ud blandt andre igen, det hører til en yderst sjældenhed. Elias bliver passet hos min mands kollega i nat og han elsker at være der så da far havde sat ham af og han ville tage afsted efter at have sat hans ting, og bad om et knus og et kram, kunne han kun se hans lille hoved stikke op over sofaen hvor han sad med kollegaen og så vinkede han sådan nonchalant: Hej Hej far, vi ses!
Nogen gange er man bare overflødig som forældre 
Anmeld