til jer som holder peter plys babyklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

SaNiNa

Har i osse fået en pakke med mindre end en ugen mellemrum?

Fik en i torsdages og lørdag fik jeg så en til... syntes godt nok de kommer meget hurtig efter hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Diana...

Det gjorde mine de 2 første os. men så begynde der at gå længere mellem nogen gange kunne der godt gå mere end 1 måned. 

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Diana... skriver:

Det gjorde mine de 2 første os. men så begynde der at gå længere mellem nogen gange kunne der godt gå mere end 1 måned. 

Og hvorfor er du online   Sker der ikke videre med de veer?

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Og hvorfor er du online   Sker der ikke videre med de veer?

Der sker ikke så meget lige nu har nogle dumme smerter igen. blev sendt hjem fra fg da de ikke mente vand var gået selv om jeg er våd hele tiden.

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Sanne skriver:

Der sker ikke så meget lige nu har nogle dumme smerter igen. blev sendt hjem fra fg da de ikke mente vand var gået selv om jeg er våd hele tiden.

Øhh oki det lyder da mærkeligt var... hmm håber det sker om lidt

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Øhh oki det lyder da mærkeligt var... hmm håber det sker om lidt

Det ville være utrolig dejlig... men det skal nok passe nu når jeg er alene hjemme

Anmeld

3. juni 2009

Sweet1978

Jeg har lige meldt mig ind og har kun modtaget startpakken og det er da allerede et par uger siden.

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Sweet1978 skriver:

Jeg har lige meldt mig ind og har kun modtaget startpakken og det er da allerede et par uger siden.

Den første gik der osse lige lidt tid enden den kom og det sammen med nr to men så mellem nr to og tre kom de med et par dages mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.