Nooooo!!! skandale og nedern dag at se det på *SUK* :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. november 2012

DKTiha

Haha sorry folkens !!

men I en alder af kun 21 år har jeg idag eller rettere her til aften fundet de første grå hår *SUK* ... I don't get it... Jeg har 2 timer endnu af min 21års fødselsdag, også finder jeg sådan noget haha ! det fandeme en skandale lige at se idag......

Ville ikke noget haha, bare lige af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

SussieThyssen

DKTiha skriver:

Haha sorry folkens !!

men I en alder af kun 21 år har jeg idag eller rettere her til aften fundet de første grå hår *SUK* ... I don't get it... Jeg har 2 timer endnu af min 21års fødselsdag, også finder jeg sådan noget haha ! det fandeme en skandale lige at se idag......

Akja, når man er kvinde vender bøtten når man bliver 18, for så går udviklingen den anden vej, nemlig mod alderdommen, for så vokser man ikke mere 

Nogle bliver bare meget tidligt gråhårede..det har noget med gener at gøre.
Tillykke med hårene..det er tegn på at du er en voksen og moden kvinde og tillykke med føds'dagen 

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2012

DKTiha

SussieThyssen skriver:

Akja, når man er kvinde vender bøtten når man bliver 18, for så går udviklingen den anden vej, nemlig mod alderdommen, for så vokser man ikke mere 

Nogle bliver bare meget tidligt gråhårede..det har noget med gener at gøre.
Tillykke med hårene..det er tegn på at du er en voksen og moden kvinde og tillykke med føds'dagen 

Kærligst
Sussie

hihi ja det kan du selvfølgelig have ret i :-)
har svært ved at se at det er godt lige nu, men tager det nu egentlig meget godt

Og mange tak for det :-)

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé tillykke med fødselsdagen! 

Jeg fandt mine første grå hår kort efter jeg blev 18 år, så blev lidt bekymret! Nu er jeg 33 år, og har da stadig ca 60 procent ikke grå hår  Min far var helt gråhåret da han var 30! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

Dustmuz

StineW79 skriver:

Hé Hé tillykke med fødselsdagen! 

Jeg fandt mine første grå hår kort efter jeg blev 18 år, så blev lidt bekymret! Nu er jeg 33 år, og har da stadig ca 60 procent ikke grå hår  Min far var helt gråhåret da han var 30! Vh stine

hehe jeg er ikke engang i 30'erne og jeg har kun 60% af mit hår tilbage.. det er ikke godt..
Dog ingen grå hår endnu hehe

Anmeld

9. november 2012

Dustmuz

DKTiha skriver:

Haha sorry folkens !!

Tillykke med det Grå hår hehe..
håber der kommer flere til med tiden hehe

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Dustmuz skriver:

hehe jeg er ikke engang i 30'erne og jeg har kun 60% af mit hår tilbage.. det er ikke godt..
Dog ingen grå hår endnu hehe

Uha så bliver det spændne at se hva der sker først! Om håret når at stikke helt af, inden de grå hår sætter ind... Må siges at det er heldigt at du er en fyr, for der betyder det vist ik helt så meget at midste håret, som hvis du var en kvinde! 

Og på Pluds siden, så er der jo mange der mener at grå håret mænd, bare er de bedste! Sådan er det vist ik helt med kvinder!

Men faktisk er jeg blevet enig, med min søster om at jeg ik længer ska ha farvet hår ( hun er frisør ) da min rigtig hårfarver, er helt anderledes end jeg husker. Har farvet hår i 20 år, så havde helt glemt hvordan det så ud vh stine

Anmeld

9. november 2012

Muhmi

DKTiha skriver:

Haha sorry folkens !!

Haha... Tillykke med fødselsdagen Det var da en røvnederen gave at give sig selv Ej undskyld men det ser ud til at du selv tager det llidt med et smil og jeg kan godt lide at drille lidt

Ej, nogle får dem tidligt, andre får dem sent... Det er vi desværre ikke selv herre over

Men KRAM  til dig og stort TILLYKKE 

Anmeld

10. november 2012

DKTiha

Muhmi skriver:

Haha... Tillykke med fødselsdagen Det var da en røvnederen gave at give sig selv Ej undskyld men det ser ud til at du selv tager det llidt med et smil og jeg kan godt lide at drille lidt

Ej, nogle får dem tidligt, andre får dem sent... Det er vi desværre ikke selv herre over

Men KRAM  til dig og stort TILLYKKE 

Hehe jeg siger tak måske os fordi mine hormoner de er som de er . Ved det ikke . Men det kan jo være Hihi fandt faktisk flere efter jeg skrev indlægget og der er bare ingen tvivl de er tykkere end mit normale farvede hår også er de helt lyse xD ! Og skinner helt vildt meget xD det lidt flovt for jeg skreg nærmest da jeg så det xD også var manden jo fuldstændig flad af grin over det så nu blir jeg mobbet xD men hva faen. Det ikke generede for mig, haha eller...

Anmeld

10. november 2012

TeamRocket

Tillykke :-D både med sølvhåret og fødselsdagen ;-) fnis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.