Dessert, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. november 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Kæresten og jeg skal finde på en dessert vi kan servere imorgen for noget familie.
Vi kan slet ikke finde ud af hvad vi skal lave/springe ud i, og her kommer I ind i billedet, og vi håber I kan hjælpe med nogle gode råd/opskrifter.

Eneste krav til den er at den skal kunne laves mange timer i forvejen. I vores tilfælde skal vi kunne lave den imorgen formiddag/middag og så skal vi kunne servere den engang imorgen aften

Kom frisk med gode ideer og opskrifter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

**Ønskebabyen

Slet ingen med forslag????

Anmeld

9. november 2012

Maja88

karolines mørk og hvid chokolade mousse med skovbær sirup

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Maja88 skriver:

karolines mørk og hvid chokolade mousse med skovbær sirup

Ja, det lyder lækkert. Mange tak for forslag..

Anmeld

9. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Kæresten og jeg skal finde på en dessert vi kan servere imorgen for noget familie.
Vi kan slet ikke finde ud af hvad vi skal lave/springe ud i, og her kommer I ind i billedet, og vi håber I kan hjælpe med nogle gode råd/opskrifter.

Eneste krav til den er at den skal kunne laves mange timer i forvejen. I vores tilfælde skal vi kunne lave den imorgen formiddag/middag og så skal vi kunne servere den engang imorgen aften

Hvad med at lave noget hjemmelavet is, islagkage, trifli ,tærten bum bum så kan jeg ikke komme på mere

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Hvad med at lave noget hjemmelavet is, islagkage, trifli ,tærten bum bum så kan jeg ikke komme på mere

Jeg er ikke den helt store is-spiser, så det tror jeg ikke vi vil kaste os ud i Men tusind tak for de andre forslag, det lyder super lækkert.

Anmeld

9. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er ikke den helt store is-spiser, så det tror jeg ikke vi vil kaste os ud i Men tusind tak for de andre forslag, det lyder super lækkert.

Så lidt

Anmeld

9. november 2012

Mette.

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

En lækker, frisk hindbærlagkage. Mums..

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Mette. skriver:

En lækker, frisk hindbærlagkage. Mums..

Det var nu heller ikke så tosset - elsker lagkage

Har du en god opskrift?

Anmeld

9. november 2012

debbie19

appelsin eller citron fromaise eller budding 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.