Tudefjæs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2012

**Ønskebabyen

Sad og så et afsnit af "Rod i familien" her for lidt siden - puha.. Begyndte først at små græde af glæde, over at familien mødte op til den her familiemiddag, og bagefter brød jeg helt sammen. I really don't know why Fed Fredag aften, man sidder og tud brøler med sig selv... haha

God weekend derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

**Ønskebabyen

Også god weekend til alle jer der læser og bare smutter igen!!

Anmeld

11. november 2012

**Ønskebabyen

Er godt nok skuffet over de 61 baby.dk brugere der har været inde og læse denne, uden så meget som at skrive god weekend retur!

SKAL man virkelig være "en af de populære" førend man får svar på et simpelt emne som dette? Jeg ved godt der egentlig ikke er noget at svare på, men lur mig om ikke der er andre der har prøvet det samme og kunne fortælle om det, f.eks.? Det bliver der som oftest gjort ved andre! ELLER man kunne ønske god weekend retur!

Og hvordan skal det nogensinde lykkedes at blive "en af dem" når man aldrig bliver "lukket ind?" Ja jeg spørg bare......

Det undre mig meget, og skuffer mig egentlig også! Måtte bare lige ud med det!

FORTSAT GOD WEEKEND!!!

Anmeld

11. november 2012

Ploffer

**Ønskebabyen skriver:

Sad og så et afsnit af "Rod i familien" her for lidt siden - puha.. Begyndte først at små græde af glæde, over at familien mødte op til den her familiemiddag, og bagefter brød jeg helt sammen. I really don't know why Fed Fredag aften, man sidder og tud brøler med sig selv... haha

God weekend derude

Jeg vil da gerne ønske dig god weekend

He he jeg har kun set et halvt afsnit og har besluttet mig for at det behøver jeg ikke se igen det bliver for dyrt i kleenex forbrug

Anmeld

11. november 2012

**Ønskebabyen

Ploffer skriver:

Jeg vil da gerne ønske dig god weekend

He he jeg har kun set et halvt afsnit og har besluttet mig for at det behøver jeg ikke se igen det bliver for dyrt i kleenex forbrug

Tusind tak og rigtig meget i lige måde!

Det er helt vildt hvad sådan et tv-program kan gøre ved en.. ;-)

Anmeld

11. november 2012

TaAsJu

**Ønskebabyen skriver:

God weekend derude

Hi hi jeg ser det  altså heller ikke af samme grund.. Jeg tudet også første gang jeg så det.. 

Og god weekend 

Anmeld

11. november 2012

**Ønskebabyen

TaAsJu skriver:

Hi hi jeg ser det  altså heller ikke af samme grund.. Jeg tudet også første gang jeg så det.. 

Og god weekend 

tak i lige måde!

Anmeld

11. november 2012

Stivdie

**Ønskebabyen skriver:

Er godt nok skuffet over de 61 baby.dk brugere der har været inde og læse denne, uden så meget som at skrive god weekend retur!

SKAL man virkelig være "en af de populære" førend man får svar på et simpelt emne som dette? Jeg ved godt der egentlig ikke er noget at svare på, men lur mig om ikke der er andre der har prøvet det samme og kunne fortælle om det, f.eks.? Det bliver der som oftest gjort ved andre! ELLER man kunne ønske god weekend retur!

Og hvordan skal det nogensinde lykkedes at blive "en af dem" når man aldrig bliver "lukket ind?" Ja jeg spørg bare......

Det undre mig meget, og skuffer mig egentlig også! Måtte bare lige ud med det!

FORTSAT GOD WEEKEND!!!

Har ikke set lige det program, men er generelt god til at tude af ting i tv, så mon ikke det også kunne lykkes for mig her?

Forstår også SÅ godt din frustration over, at folk ikke giver en kommentar med, når de læser et indlæg! Jeg er åbenbart heller ikke "populær" nok endnu
Men forhåbentlig kommer det, når jeg engang bliver gravid/mor og kan dele nogle drabelige drømme/bækkenløsninger/fødselsberetninger!
Indtil da må jeg jo bare være (næsten) venne- og kommentarløs

Men DU skal i hvert fald lige have et og et GOD søndag med på vejen!

Anmeld

11. november 2012

**Ønskebabyen

stivdie@gmail.com skriver:

Har ikke set lige det program, men er generelt god til at tude af ting i tv, så mon ikke det også kunne lykkes for mig her?

Forstår også SÅ godt din frustration over, at folk ikke giver en kommentar med, når de læser et indlæg! Jeg er åbenbart heller ikke "populær" nok endnu
Men forhåbentlig kommer det, når jeg engang bliver gravid/mor og kan dele nogle drabelige drømme/bækkenløsninger/fødselsberetninger!
Indtil da må jeg jo bare være (næsten) venne- og kommentarløs

Men DU skal i hvert fald lige have et og et GOD søndag med på vejen!

Så tror jeg helt sikkert at du også kan tude til det her program! hehe

Jeg synes virkelig det er sørgeligt at man skal være gravid, have børn, eller bare være "gammel" baby.dk bruger før man kan "komme ind i varmen"!!

Også rigtig god søndag til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.