Hej piger.
Jeg har brug for lidt øjne udefra til at give mig et par gode råd.
Sagen er den, at jeg for knap 4 år siden mødte en skøn mand. Vi blev hurtigt forelskede, og blev kærester. Han var lige kommet ud af et forhold, hvor han efterfølgende havde forsøgt selvmord et par gange. Han var meget jaloux, og jeg skulle boykotte alle mine venner - havd mest drengevenner, da jeg altid har klikket bedst med det modsatte køn.
Der gik ikke mange måneder før vi flyttede sammen, og kort tid efter det blev vi forlovet. Nu har vi været gift i halvandet år.
Jeg er nu begyndt at tvivle lidt på vores forhold. Jeg elsker ham overalt på jorden, og han er en dejlig mand, men jeg føler bare at jeg har mistet meget af mig selv. Nogle gange savner jeg at have en at snakke med om nogle af de få ting, som jeg ikke kan dele med ham.
Jeg er for nyligt begyndt at skrive med min tidligere bedste ven. Og det føles så skønt, at kunne skrive om alt muligt og ingenting med en anden person. Det føles bare bestemt ikke skønt at skulle skjule det for min mand. Men jeg ved han vil reagere voldsomt og blive sur, og ville tjekke min telefon hele tiden, hvis han finder ud af det. Jeg savner bare at have et venskab, hvor man kan mødes og lave ting sammen, så det ikke altid bare er min mand og jeg.
Jeg tænker tit på, at hvis ikke han rigtig tit nævner, at hvis jeg nogensinde går fra ham, så vil han ikke leve mere, om jeg så havde været sammen med ham.
Vi har arbejdet på PB i lidt over et år, og nu ved jeg ikke om jeg vil fortsætte med det. Jeg er virkelig i tvivl om jeg ser en fremtid i det forhold. For hvordan vil mit liv blive, hvis jeg ikke føler jeg har mig selv med (hvis det giver nogen mening)
Beklager, hvis det er blevet lidt kringlet, men har svært ved at formulere det bedre.
Hvad skal jeg gøre?
Anmeld