2 værelses med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Pige2009

Jeg bor i en 2-værelses lejlighed på ca. 65 km2, og har termin den 10. oktober. Derfor vil jeg høre, om I har nogen gode råd til, hvordan jeg kan opdele mit soveværelse og få skærmet af så bebsen kan få "sit eget"? Soveværelset er på ca. 20 km2, så det har en pæn størrelse.

Linda 21+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Plysbjørnen

Hvad med sådan en rumdeler ting, som du kan have kasser eller små ting stående i...

Anmeld

3. juni 2009

Plysbjørnen

man kunne også lave en gips/træ væg...

Anmeld

3. juni 2009

Mum33

Hvad med noget gardin der kan trække ud. Evt noget gennemsigtigt stof, så rummet ikke syner mindre.

Anmeld

3. juni 2009

trunte89

Jeg tror, at jeg havde købt nogle rumdelere. Så er der også plads til en masse ting deri.
Det virker heller ikke ligeså voldsomt ( synes jeg) som  gardin, væg osv.

Anmeld

3. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej.
Vi har samme problem med kun 2 værelser.
Vi har gjort det at vi har købt en rumdeler i jysk, med plads til en masse kasser.
På den ene side er så vores seng. På den anden side er der plads til tremmeseng, puslebord og en lille kommode. Og på den væg rumdeleren ikke står op af har vi klædeskab stående.

Det kan godt lade sig gøre, men glæder mig nu alligevel til vi finder noget større :-)

Anmeld

3. juni 2009

Pige2009

Hej alle.

Mange tak for jeres input. Jeg tror det bliver en rumdeler på hjul, for så kan jeg som I siger have en masse kasser stående i den med både bleer, legetøj og andre praktiske ting til barnet. Mit klædeskab er heldigvis integreret så det er intet problem, og hvis jeg så får en puslekommode kan bebsens tøj vel ligge deri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.