sjovt hvad man kan blive glad for ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2012

La´chrissen

Ja jeg var lige en tur på Skejby i dag for at få tjekket understellet, da jeg har blødt flere gange om måneden her på det sidste efter jeg fik fryse æg op sidst, nå men alt så normalt ud og jeg var endelig på vej til en ægløsning.
Men så siger de, det kan jo være fordi du var gravid sidst og ikke mistese med det samme at det har udviklet sig lidt...... Så sidder jeg, øh.... GRAVID
Ja tallene har været så lave at de har sagt den var negativ, men der var lidt. Så har nok taget noget tid og at abortere.
Og nu kommer det lidt sjove, for jeg blev sgu da så MEGA glad for at vide at jeg har været gravid.... For så KAN det sgu lykkes det er første gang jeg så har været gravid, i hvertfald hvad jeg ved af
Så jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så glad for at få at vide jeg har aborteret, hehe.

Nå men nu håber jeg kroppen er ved at blive normal igen, så jeg ikke har mens mindst 2 gange på en månede. Og at foråret kommer hurtigt så vi kan starte behandling igen
Ja det var et lidt mærkeligt indlæg, men ville lige dele det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

tarkoflen

Dejligt at vide det kan lykkedes, så jeg for at det næste gang sætter sig rigtig godt fast

Hvorfor skal l vente til foråret med at komme i behandling igen? Er det selvvalgt?

Anmeld

9. november 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Dejligt at vide det kan lykkedes, så jeg for at det næste gang sætter sig rigtig godt fast

Hvorfor skal l vente til foråret med at komme i behandling igen? Er det selvvalgt?

Ja er bare så glad
Ja vi har selv valgt at vente lidt så jeg kunne få hpv vaccine, så den sidste skal jeg have omkring 1. Marts. Så bare der efter kan jeg tilmelde mig

Anmeld

9. november 2012

Putomanen

Kæmpe tillykke med det!!! Det betyder jo, at der er stor chance for, at det lykkes igen  Så må vi bare håbe, at det sætter sig ordentligt fast ved næste forsøg

Anmeld

9. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Kæmpe tillykke med det!!! Det betyder jo, at der er stor chance for, at det lykkes igen  Så må vi bare håbe, at det sætter sig ordentligt fast ved næste forsøg

Taaak, ja det håber jeg også

Anmeld

10. november 2012

Nessie

Det er de små ting man bliver glad for
Og jeg kan godt forstå at du bliver glad for at få at vide at du har været gravid, for så er det jo muligt at det sker næste gang

Held og lykke til jer, til foråret

Anmeld

10. november 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Det er de små ting man bliver glad for
Og jeg kan godt forstå at du bliver glad for at få at vide at du har været gravid, for så er det jo muligt at det sker næste gang

Held og lykke til jer, til foråret

ja nemlig
Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.