Det der med sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Anonym trådstarter

Ja, altså bliver jeres mænd sure når de ikke får sex?

Havde en ret så dårlig start på dagen, her i morges hvor jeg vågner ved hans vækkeur ringer(jeg er meeeget B menneske og lidt morgensur inden kaffen nogle gange) men altså, han synes så der sku hygges inden vi står op og jeg var bare slet ikk vågen eller frisk (Skal lige siges vi tit har sex og kan da også godt lide morgen/whatevertime) men bare ikk lige i morges! Prøver så at afvise ham på en pæn måde flere gange men intet virker, så til sidst måtte jeg sige neej!

Hvor han så stod op, og tog på arb. uden at hverken sige farvel eller give kys. (plejer han hver morgen) - og har intet hørt fra ham hele dagen og vi plejer at skrive og ringe sammen dagligt. Jeg er egentlig ret sur over det. men det selvfølgelig heller ikk sjovt for ham med en afvisende kæreste.

Hvordan ville i ha det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

MorDk

Altså hvis du skriver at I tit har sex... så forstår jeg ikke hans reaktion! Kunne bedre forstår hvis du ALTID afviste ham. Snak med ham om det.

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Havde en ret så dårlig start på dagen, her i morges hvor jeg vågner ved hans vækkeur ringer(jeg er meeeget B menneske og lidt morgensur inden kaffen nogle gange) men altså, han synes så der sku hygges inden vi står op og jeg var bare slet ikk vågen eller frisk (Skal lige siges vi tit har sex og kan da også godt lide morgen/whatevertime) men bare ikk lige i morges! Prøver så at afvise ham på en pæn måde flere gange men intet virker, så til sidst måtte jeg sige neej!

Hvor han så stod op, og tog på arb. uden at hverken sige farvel eller give kys. (plejer han hver morgen) - og har intet hørt fra ham hele dagen og vi plejer at skrive og ringe sammen dagligt. Jeg er egentlig ret sur over det. men det selvfølgelig heller ikk sjovt for ham med en afvisende kæreste.

Han er sgu nok blevet tøsesur Det er ik iorden, sig det til ham når han kommer hjem

Herhjemme er der forståelse for hvis man ik lige har tid/lyst/er træt osv. og det gælder begge veje

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha! Hold da kæft...

Jeg synes din kærestes reaktion er plat. Dybt latterlig. Havde det været herhjemme, så skulle kæresten og jeg jo nærmest gå og være konstant sure på hinanden

Han burde bare respektere at du ikke havde lyst lige der, end of story. Jeg ville nok lige tage snakken med ham, når han kom hjem og høre af hvorfor han blev så sur over dit nej.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Altså hvis du skriver at I tit har sex... så forstår jeg ikke hans reaktion! Kunne bedre forstår hvis du ALTID afviste ham. Snak med ham om det.

ja, sådan tænker jeg også. Synes det er lidt tarveligt af ham - Det vil jeg prøve. Tak

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Han er sgu nok blevet tøsesur Det er ik iorden, sig det til ham når han kommer hjem

Herhjemme er der forståelse for hvis man ik lige har tid/lyst/er træt osv. og det gælder begge veje

Ja ikk? Det skal han altså ikk bryde sig om. Go ordning i har

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ida <3 skriver:

Haha! Hold da kæft...

Jeg synes din kærestes reaktion er plat. Dybt latterlig. Havde det været herhjemme, så skulle kæresten og jeg jo nærmest gå og være konstant sure på hinanden

Han burde bare respektere at du ikke havde lyst lige der, end of story. Jeg ville nok lige tage snakken med ham, når han kom hjem og høre af hvorfor han blev så sur over dit nej.

Synes bare det er øv at sku gå og spekulere over det hele dagen.. ku jo også bare ha ringet og fået det ud af verden, men jeg er sgu lidt fornærmet.

Anmeld

9. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Der pissede du nok lige på hans morgenmad, med det nej! 

Haha, ej tror egentlig bare han er blevet lidt muggen i krukken over det, håber da for guds skyld ikke han har tænkt sig at hænge sig i det hele dagen.. Når han kommer hjem så gi ham et stort kys og smil lidt til ham med et lille grin udenpå.. 

Anmeld

9. november 2012

5timesacharm..right?

sig til ham når han kommer hjem at det ik var i orden. man skal respektere hinanden
herhjemme er vi gode til at læse hinanden, hvis han eller jeg ik gir de normale tegn til at man har lyst, lader vi den ligge
nu har vi dog begge næsten altid lyst

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Synes bare det er øv at sku gå og spekulere over det hele dagen.. ku jo også bare ha ringet og fået det ud af verden, men jeg er sgu lidt fornærmet.

Tja, sådan er det. De kære mænd er ikke altid helt nemme at forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.