Nan1 eller Allomin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.420 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2012

AyK

Ja som overskriften siger Nan1 eller Allomin.... Hvad er bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

HeidiW86

AyK skriver:

Ved ikke med nan, men jeg har brug allomin alle dage og har endnu ikke haft nogle problemet med avs i mavs!!

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

AyK skriver:

Det er meget forskelligt fra bebs til bebs.. Nan er vist det de har på sygehusene.. Vi startede på Nan og det kørte fint med afføring men hun havde ondt for luft, så vi lave en blanding af Nan i halvdelen af flaskerne og Grøn allomin i den anden halvdel, det hjalp og så skiftede vi helt over så hun får hver anden flaske grøn og hver anden flaske blå allomin.. Men som sagt så kommer det an på barnet

Anmeld

9. november 2012

Francisca

AyK skriver:

Jeg ville sige allomin

Min datter har kun fået grøn allomin og ALDRIG døjet med maveproblemer. Stoppede amningen da hun var 6uger.

Ville klart anbefale den grønne. det med at skifte mellem blå og grøn e dumt hold dig til et produkt.

Anmeld

9. november 2012

Frk. Himmelblå

AyK skriver:

Svært at sige, men Nan Ha1 kan du få overalt. Det er smart, hvis I fx skal til udlandet...

Anmeld

9. november 2012

AyK

Jeg har hørt at man ikke kun må give grøn Allomin den må man kun give 1 - 2 gange dagligt. Da der er gos i som er en slags olie. Derfor tænkte jeg på at supplere med Allomin blå og 1 - 2 flasker grøn Allomin.... For når hun spiser nan1 skriger hun.... Men da hun fik grøn Allomin i morges var der ingen problemer med at spise....

Anmeld

9. november 2012

FrkLarsen

AyK skriver:

Jeg vil ikke mene at det ene produkt er bedre end det andet, da det jo svinger meget fra barn til barn

Vi brugte pulveret fra Beauvais, da vores i sin flasketid fik MEGET hård afføring ved brug af NAN og Allomin.

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er meget forskelligt fra barn til barn. Jeg har altid brugt NAN og har ikke døjet med maveproblemer eller andet

Anmeld

9. november 2012

Team Putte

AyK skriver:

Jeg har hørt at man ikke kun må give grøn Allomin den må man kun give 1 - 2 gange dagligt. Da der er gos i som er en slags olie. Derfor tænkte jeg på at supplere med Allomin blå og 1 - 2 flasker grøn Allomin.... For når hun spiser nan1 skriger hun.... Men da hun fik grøn Allomin i morges var der ingen problemer med at spise....

Ifølge min sp kan man godt køre alene på den grønne, men jeg havde det som dig og jeg kan egentlig godt li' at hendes mad ik smager kun af det samme Måske skørt men det fungerer altså fint med at give både blå og grøn allomin her

Du kan jo give den første og sidste flaske på dagen som grøn og resten blå

Anmeld

9. november 2012

Emily2012<3

AyK skriver:

Jeg har alle dage brugt den grønne allomin.. Og det fungere rigtig fint..

Har prøvet den blå, men den gik ikke..

Så her er det grøn allomin..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.