Skønt med nattesøvn - MEN?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2012

Deaktiveret profil

Det har været den bedste nat siden Freya blev født for snart 6 uger siden! - Hun sov fra 23.00 - 05.30 ' Selvom hun er en smule forkølet og hoster en del!

MEEEEN, jeg var SÅ træt igår aftes, så for første gang aftalte vi at min kæreste skulle stå op i nat og give hende mad når hun skreg (Flaske).... Dvs. nu når hun "hørte" det var hendes far der skulle op om natten for engangs skyld! Så hjælper hun ham sku, ved ikke at vågne før kl 05.30!! Bandit er hun altså! 

Her sidder vi så helt overrasket over vi ikke skulle op i nat og give hende mad & så håber vi på at det IKKE var en engangsforestilling! 

Bare lige en lille hilsen herfra! God dag til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Det har været den bedste nat siden Freya blev født for snart 6 uger siden! - Hun sov fra 23.00 - 05.30 ' Selvom hun er en smule forkølet og hoster en del!

MEEEEN, jeg var SÅ træt igår aftes, så for første gang aftalte vi at min kæreste skulle stå op i nat og give hende mad når hun skreg (Flaske).... Dvs. nu når hun "hørte" det var hendes far der skulle op om natten for engangs skyld! Så hjælper hun ham sku, ved ikke at vågne før kl 05.30!! Bandit er hun altså! 

Her sidder vi så helt overrasket over vi ikke skulle op i nat og give hende mad & så håber vi på at det IKKE var en engangsforestilling! 

Bare lige en lille hilsen herfra! God dag til alle!

Haha, jamen, så må aftalen da bare være fremover, at det er far, der står op..

Anmeld

9. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bølle!! Vh stine

Anmeld

9. november 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Haha, jamen, så må aftalen da bare være fremover, at det er far, der står op..

Du siger noget der lyder godt i mine ører! Det forslår jeg ham! 

Anmeld

9. november 2012

Deaktiveret profil

StineW79 skriver:

Bølle!! Vh stine

Ja det er hun altså! 

Anmeld

9. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Du siger noget der lyder godt i mine ører! Det forslår jeg ham! 

Haha, så bliver det spændende, om han går med til det

Anmeld

9. november 2012

Deaktiveret profil

Haha, så bliver det spændende, om han går med til det

Sikkert ikke!  

Hans barsel slutter snart, så arbejdet kalder snart på ham, så tror sku ikke jeg skal regne med det 

Anmeld

9. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Sikkert ikke!  

Hans barsel slutter snart, så arbejdet kalder snart på ham, så tror sku ikke jeg skal regne med det 

Øv, hvor er han kedelig.. Selvom det jo ikke burde betyde noget, hvis Freya Sophia vælger at sove igennem, når det er farmand, der har "vagten"..

Anmeld

9. november 2012

Deaktiveret profil

Øv, hvor er han kedelig.. Selvom det jo ikke burde betyde noget, hvis Freya Sophia vælger at sove igennem, når det er farmand, der har "vagten"..

Jaah skide kedelig altså !  Nej præcis! Men nu får han nattevagten igen i nat så må vi se. 

Anmeld

9. november 2012

M (:

Freyasmor skriver:

Jaah skide kedelig altså !  Nej præcis! Men nu får han nattevagten igen i nat så må vi se. 

Det kunne da være herligt, hvis hun havde besluttet, at det var en god idé at sove sammenhængende om natten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.