Jeg havde ret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Zelinasmor

Storms-Mor skriver:

puuha hvor må det være HÅRDT !!
Men hvorfor gjorde han det ? - havde han ikk nosser nok til at slutte forholdet med dig først ?

hvordan ændret han sig ? - hvor er det klamt han har spillet dobbelt spil.. kan godt forstå du er SUR ..

Hvordan fandt du ud af det?

Håber du smider ham ud, og siger FUCK ham du er mere værd end det..

TROR han blev af tryghed i stedet for at slutte vores forhold. Jeg ved det faktisk stadig ikke. Det har han ikke givet en forklaring på.

Han ændrede sig på den måde at jeg nærmest skulle bede om en knus. Han holdte ikke om mig. Og vores ellers gode sexliv stoppede fra den ene dag til den anden nærmest. (Hans undskyldning: Jeg er træt skat, det har været en lang dag. Jeg har ondt i ryggen. BLA BLA BLA)

Men trods det sagde han dagligt: Jeg elsker dig skat. Du er så dejlig. Hvor ser du godt ud osv. 

Puhaaa. Jeg er ved at brække mig over ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Zelinasmor

Tak for alle jeres  

Jeg er okay. Lige nu i hvert fald. Prøver at være stærk da jeg skal tænke på vores datter 

Anmeld

9. november 2012

christina92

Håber du kommer godt videre og bliver lykkelig uden ham.

Anmeld

9. november 2012

Moar2011

xoxotasha skriver:

TROR han blev af tryghed i stedet for at slutte vores forhold. Jeg ved det faktisk stadig ikke. Det har han ikke givet en forklaring på.

Han ændrede sig på den måde at jeg nærmest skulle bede om en knus. Han holdte ikke om mig. Og vores ellers gode sexliv stoppede fra den ene dag til den anden nærmest. (Hans undskyldning: Jeg er træt skat, det har været en lang dag. Jeg har ondt i ryggen. BLA BLA BLA)

Men trods det sagde han dagligt: Jeg elsker dig skat. Du er så dejlig. Hvor ser du godt ud osv. 

Puhaaa. Jeg er ved at brække mig over ham!

Puuha hvor KLAMT altså!!
Hvordan har han det selv med at have været utro?

Anmeld

10. november 2012

TeamRocket

Åh fuck :-S hvor må det bare gøre ondt at opdage. Sikke en lortelort af en vatpik han er.

Anmeld

10. november 2012

Zelinasmor

Storms-Mor skriver:

Puuha hvor KLAMT altså!!
Hvordan har han det selv med at have været utro?

Han græder, kimer mig ned på telefonen, sender smser osv. Han føler sig flov og ussel. Og han siger han fortryder. Men jeg er sådan set ret ligeglad med hvad HAN føler. Han kan ikke ændre det og jeg kan ikke tilgive ham.

Anmeld

10. november 2012

Moar2011

xoxotasha skriver:

Han græder, kimer mig ned på telefonen, sender smser osv. Han føler sig flov og ussel. Og han siger han fortryder. Men jeg er sådan set ret ligeglad med hvad HAN føler. Han kan ikke ændre det og jeg kan ikke tilgive ham.

Lige præcis !!
Du ville jo for altid tænke over hvad han fortager sig hvis du tilgav ham..

Anmeld

10. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
xoxotasha skriver:

Jeg har længe undret mig over at min kæreste havde ændret adfærd overfor mig. Fandt i går aftes ud af at han har været mig utro for 3 uger siden med hans eks-kæreste! 

Han er dygtig, for han har kunne gå de sidste 3 uger og sige han elsker mig og bla bla bla. Men han har da skrevet til ham at han elsker hende og at hun altid vil være hans eneste ene.

Vi har været sammen i 2 år og har en datter sammen på 1 år.

Føler mig.. Ja. Føler alt muligt. Er SÅ arrig men samtidig er jeg mega knust. 

Havde bare brug for at komme ud med det 

Svin!

Anmeld

10. november 2012

jydeinden

xoxotasha skriver:

smider lige en kommentar her, håber jeg er i orden..

JEg synes det er rigtigt flot at du har besluttet dig for at du ikke stoler på ham, og ikke vil kunne det igen, og derfor smider ham på gaden så at sige. hellere det end at prøve uden at have fornuften med i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.