Nusseklud i børnehave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

bøllen

TaAsJu skriver:

Det kan jeg godt forstå du blev.. Og netop når han bliver afleveret tidligt og er lidt ked har han jo mest brug for det.. Jeg ville altså også blive lidt sur over det!! 

Han var ikke ked af det men viste tydeligt han havde behov for lige at have det ved sig. Pædagogen ( en anden ) sagde det var ok.

men da jeg så hentede kom hende den anden og sagde de ikke var enig.

måske også måden hun sagde det på. Han havde holdt på sit, men det havde hun så også

ja han er stædig men tænker da bare hvis knægten havde et behov så lad ham da. Han har kun været der en uge.

men er alligevel i tvivl om jeg var gal på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Thalia

Jeg ville nok bede om en snak med primærpædagogen og evt lederen for lige at få afklaret hvordan tingene skal fungere.

Jeg var blevet enormt vred hvis en pædagog havde nægtet mit barn en sut/bamse/nusseklud på den måde så kort tid efter indkøring.

Selvfølgelig skal det på sigt nedtrappes, men her i starten handler det om at der skal etableres en tillid til det nye sted, og hvis det kræver at barnet har sin "tryghedsting" hos sig hele tiden, så er det sådan det skal være.

Anmeld

9. november 2012

bøllen

Thalia skriver:

Jeg ville nok bede om en snak med primærpædagogen og evt lederen for lige at få afklaret hvordan tingene skal fungere.

Jeg var blevet enormt vred hvis en pædagog havde nægtet mit barn en sut/bamse/nusseklud på den måde så kort tid efter indkøring.

Selvfølgelig skal det på sigt nedtrappes, men her i starten handler det om at der skal etableres en tillid til det nye sted, og hvis det kræver at barnet har sin "tryghedsting" hos sig hele tiden, så er det sådan det skal være.

det var pædagogen på hans stue som havde taget den fra ham .

hvorfor fik jeg faktisk ikke fat i - blev nok overrasket over den sådan var gemt væk.

vi kører stadigvæk indkøring med stille optrapning da vi har muligheden . 

de andre dage har den lagt i tasken og er fundet frem ved middags tid hvor han går lidt koldt - stoppede med luren for 3 uger siden men bliver træt men vil ikke sove .

idag havde behovet så været der da han blev afleveret lidt tidligere 1/2 time . Hvorfor hun havde taget den ved jeg som sagt ikke .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.