Gave til manden's fætter (19 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Nadia&Daniel

Og vi giver IKKE gavekort !!!!

Kom med forslag til, hvad vi kan købe til mandens fætter  han bliver 19 år den 29 december - han får IKKE julegave (vi giver kun julegave til børn under 18 år i min svigerfamilie), og gavebudgettet hedder 150.-

Sidste år gav vi parfume og tilhørende deo. (400.- - der var budgettet større, for der blev han 18 år - sjovt nok )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Nadia&Daniel

Ingen idéer

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Kom med forslag til, hvad vi kan købe til mandens fætter  han bliver 19 år den 29 december - han får IKKE julegave (vi giver kun julegave til børn under 18 år i min svigerfamilie), og gavebudgettet hedder 150.-

Sidste år gav vi parfume og tilhørende deo. (400.- - der var budgettet større, for der blev han 18 år - sjovt nok )

En bluse?

Et bælte?
Et smykke?
Kreditkortholder? - denne er ret fed http://www.pungebutikken.dk/kortholdere/troika-kre ditkortholder-med-pengeclips.html

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

for 150 - så er der til en dvd eller bjørn borg boxershorts

Kender ikke drengen jo så aner ikke hvad han ville ønske sig.

Måske en biograftur for 2 - det er i mit univers ikke et rigtigt gavekort for du kan næppe købe billetten på forhånd og bestemme hvad han skal se og hvornår han skal afsted

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

Tak  trænger bare til nye input (for jeg kan gætte hans ønsker på forhånd: penge, penge, penge, gavekort, dyre mærkervare, gavekort og penge )

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Nadia&Daniel skriver:

Tak  trænger bare til nye input (for jeg kan gætte hans ønsker på forhånd: penge, penge, penge, gavekort, dyre mærkervare, gavekort og penge )

Typsik unge mennesker

Anmeld

9. november 2012

Nadia&Daniel

**Ønskebabyen skriver:

Typsik unge mennesker

Lige præcis - og når 150.- er aftalt (før jeg kom ind i familien), så er det lidt begrænset (når de mærker han går i, er en del over denne prisklasse) Vi kan selvfølgelig gå sammen men svigerfamilien, men de er mest til penge og gavekort, og det NÆGTER jeg at give

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Synes jeg kan se en paralel til mange af de ønskesedler jeg har set i tidens løb fra fætre og kusiner  

men det kan også blive kedeligt med alle de gavekort

Anmeld

9. november 2012

serinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Synes jeg kan se en paralel til mange af de ønskesedler jeg har set i tidens løb fra fætre og kusiner  

men det kan også blive kedeligt med alle de gavekort

Anmeld

9. november 2012

**Ønskebabyen

Nadia&Daniel skriver:

Lige præcis - og når 150.- er aftalt (før jeg kom ind i familien), så er det lidt begrænset (når de mærker han går i, er en del over denne prisklasse) Vi kan selvfølgelig gå sammen men svigerfamilien, men de er mest til penge og gavekort, og det NÆGTER jeg at give

Det kan jeg godt forstå at du gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.