Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Anonym trådstarter

Ja. Nu har jeg altså valgt og ende vores forhold. Han er nu for 3 gang på en måned, skredet . 1 gang var han væk 2 dage, 2 gang var han væk 5 dage, og i formiddags skred han igen.  Uanset hvor meget jeg prøver, så vil han bare ikke få det til og fungere. Vi har en datter på 12 mdr. Og hun skal ikke vokse op sådan her... 

Så... Jeg har nu valgt og søge fuld forældremyndighed (blandt andet) men hvordan fungere det? Skal jeg fortælle om detaljer? (detaljer jeg helst ikke engangchat lyst til og fortælle om her) eller? Og nu bor vi jo stadig sammen, jeg kan jo ikke rykke hans adresse, men har bedt vores leje selskab sende et papir hvor han og jeg skal skrive under på at han flytter ( vi står begge på leje kontrakten, men det er mit nummer og mig der har fået tilbudt lejligheden) men kan man så stadig ?? Selvom vi ikke er flyttet fra hinanden endnu officielt? 

Tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

SanneJensen

Vil ikke kigge forbi uden at give et

Aner ikke hvordan alle de der ting foregår, men vil give dig en kæmpe high-five over, at du har valgt at afslutte jeres forhold... Selvom jeg ikke kender dig, er jeg sikker på at du fortjener meget mere end en fyr der forlader dig og din datter  3 gange på én måned!

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

CBM skriver:

Vil ikke kigge forbi uden at give et

Aner ikke hvordan alle de der ting foregår, men vil give dig en kæmpe high-five over, at du har valgt at afslutte jeres forhold... Selvom jeg ikke kender dig, er jeg sikker på at du fortjener meget mere end en fyr der forlader dig og din datter  3 gange på én måned!

Tusind tak 

det er også en rigtig hård beslutning, vi har trods alt været sammen i nogle år, men vi har faktisk aldrig haft det godt sammen sådan rigtig. Gode perioder, men det er også det eneste... Men nu er det ikke kun mig det går ud over , nu har vi en datter, og så kan jeg sq ikke acceptere det mere  Dvs, det er først nu det går op for mig HVOR meget jeg egentlig har fundet mig i .... 

Anmeld

9. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

ville ikke lige gå igen uden en  stor raspekt her fra syntes det er den rigtige beslutning når han kan finde på at gå 3 gange  jeg ved heller ikke så meget om foreldre mundigheds lov og sådan men du bliver nok nød til at fortælle alt i detaljer vis han ikke gå med til det mine foreldre var i retten om os da vi var børn og min far løj helt vildt så det skal du være forberat på men ud over det er det nok vigtig du selv får den fulde foreldremundighed vis i ikke kan ens for vis i har fælles skal han med ind over alle beslutninger du tager både med om du må tage hende med på ferie hvilken skole osv.. og så ville jeres lille pige komme i klemme mellem jer og det ville være synd 

held og lykke her fra  mvh anna

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

ville ikke lige gå igen uden en  stor raspekt her fra syntes det er den rigtige beslutning når han kan finde på at gå 3 gange  jeg ved heller ikke så meget om foreldre mundigheds lov og sådan men du bliver nok nød til at fortælle alt i detaljer vis han ikke gå med til det mine foreldre var i retten om os da vi var børn og min far løj helt vildt så det skal du være forberat på men ud over det er det nok vigtig du selv får den fulde foreldremundighed vis i ikke kan ens for vis i har fælles skal han med ind over alle beslutninger du tager både med om du må tage hende med på ferie hvilken skole osv.. og så ville jeres lille pige komme i klemme mellem jer og det ville være synd 

held og lykke her fra  mvh anna

Han er et hævn menneske, så vi kommer ikke til og kunne samarbejde på nogen måde. Det melder han også klart ud allerede :/ 

Til for Krammet 

Anmeld

9. november 2012

Ditte-3

det er dog blevet meget svære at få ene foreldremøndighed i dag en for år tilbage, manden skal næsten være så langt ude at han er i volsom misbrug eller liger hånd på børnene. har hørt om mange som bare tror fordi de er mor så kan de gå ind med læthed og få den foreldremøndighed men sådan fungere det ikke det er en lang proses og langt de fleste gange får man den ikke.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

det er dog blevet meget svære at få ene foreldremøndighed i dag en for år tilbage, manden skal næsten være så langt ude at han er i volsom misbrug eller liger hånd på børnene. har hørt om mange som bare tror fordi de er mor så kan de gå ind med læthed og få den foreldremøndighed men sådan fungere det ikke det er en lang proses og langt de fleste gange får man den ikke.

Som jeg skriver i mit første indlæg, så er der mange detaljer jeg ikke vil ud med her. Jeg er ikke nervøs for at jeg ikke får den. 

Mit spørgsmål gik mere på hvordan og hverledes, og om jeg overhovedet kan søge om den når vi stadig "bor" sammen.. 

Anmeld

9. november 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Som jeg skriver i mit første indlæg, så er der mange detaljer jeg ikke vil ud med her. Jeg er ikke nervøs for at jeg ikke får den. 

Mit spørgsmål gik mere på hvordan og hverledes, og om jeg overhovedet kan søge om den når vi stadig "bor" sammen.. 

oki det var også bare for at advare dig om det kan blive en døj omgang.

Anmeld

9. november 2012

mor3

hej. Har du prøvet at kontakte statsforvaltningen?? Ellers så prøv at gå ind på deres hjemmeside.

Det er rigtigt at det er svært at få forældremyndigheden alene.

Anmeld

10. november 2012

Anonym trådstarter

mor3 skriver:

hej. Har du prøvet at kontakte statsforvaltningen?? Ellers så prøv at gå ind på deres hjemmeside.

Det er rigtigt at det er svært at få forældremyndigheden alene.

Har været på deres hjemmeside, og det var der jeg blev i tvivl om jeg kan søge, for der står kun om når man ikke bor sammen..  Men ringer selvfølgelig til dem på mandag. 

Som sagt er ikke bange for at jeg ikke kan få forældremyndigheden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.