hurtig hjælp - hvornår ovitrelle???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

**Ønskebabyen

mor2100kbh skriver:

Det har jeg også gjort.

Håber så bare,det kun er mig det vækker og ikke også min datter :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

dina1980

man skal tage den på det tidspunkt der står eller som de har sagt, har fået 5 iui

Anmeld

9. november 2012

mor2100kbh

dina1980 skriver:

man skal tage den på det tidspunkt der står eller som de har sagt, har fået 5 iui

Tog den kl lidt over 23, men når hun skriver kl 23 men så siger ok til jeg kan tage den kl 21 så bliver man jo lidt i tvivl.

Anmeld

9. november 2012

dina1980

det  kan jeg godt forstå du bliver, os mærkeligt de ik giver dig noget info noget bedre, syntes du skal sige det til dem, om hvor meget i tvivl du  var omkring det.

Anmeld

10. november 2012

mor2100kbh

dina1980 skriver:

det  kan jeg godt forstå du bliver, os mærkeligt de ik giver dig noget info noget bedre, syntes du skal sige det til dem, om hvor meget i tvivl du  var omkring det.

Ja næste gang vil jeg spørge helt ind til det så jeg slet ikke er i tvivl

Anmeld

11. november 2012

Viventerjer

mor2100kbh skriver:

Hun har skrevet kl 23 på pakken men kunne bare ikke rigtig få det til at passe med de 36 timer der står alle steder.

De andre gange har jeg ikke tænkt så meget over tidspunktet og bare taget den inden jeg gik i seng, men denne gang vil jeg gerne være så omhyggelig som muligt for at det bedste resultat

Jeg har fået afvide at, de aflyser hvis man tager den 5 min for sent :/ Tror i hvert fald det er ret vigtigt den falder præcis som de beder om .. krydser for det er sidste forsøg for dig/jer

Anmeld

12. november 2012

mor2100kbh

Viventerdig skriver:

Jeg har fået afvide at, de aflyser hvis man tager den 5 min for sent :/ Tror i hvert fald det er ret vigtigt den falder præcis som de beder om .. krydser for det er sidste forsøg for dig/jer

Kan se i får IVF, jeg får jo alm inseminering så ved ikke om det gør nogen forskel.

Er dog ret sikker på jeg ikke er blevet gravid da jeg tror jeg har set ægget da jeg var på toilettet dagen efter.

Men til næste gang vil jeg helt sikkert spørge ind til det

Anmeld

12. november 2012

Viventerjer

mor2100kbh skriver:

Kan se i får IVF, jeg får jo alm inseminering så ved ikke om det gør nogen forskel.

Er dog ret sikker på jeg ikke er blevet gravid da jeg tror jeg har set ægget da jeg var på toilettet dagen efter.

Men til næste gang vil jeg helt sikkert spørge ind til det

Okay det jeg ked og høre.. Men undskyld jeg spørger "set ægget" ?! Det er jo ikke til og se sådan et æg

Anmeld

12. november 2012

mor2100kbh

Viventerdig skriver:

Okay det jeg ked og høre.. Men undskyld jeg spørger "set ægget" ?! Det er jo ikke til og se sådan et æg

Der var en lille rund/oval gennensigtig agtig dims på måske 2mm da jeg tørrede mig på et tidspunkt.

Tænkte det måske var ægget men flere har siden hen sagt det om ikke andet ikke kommer ud så hurtigt.

Tror bare man tænker og analyserer lidt for meget når man gerne vil være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.