Hunde rece?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

B&J

Faith skriver:

Ej hvor sjovt. Vi har osse en kat, og der er heller ingen problemer mellem de to

Hahaha sover den i vindueskarmen?. Det kan jeg lige se for mig

jaa det er gør hun og hun elsker det hun elsker at ligge så højt

en dag kom der to unge fyre med sorte trøjer uden for de have hætter på det var første gang vi hørte hende gø hold da op vi fik et chok.. hihihihihi

men der passede hun på os fordi hun ikke kunne se hvem de var...

så lidt vagt hun er hun da ellers er det vist bare se jeg er sød vil nu nusse mig på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

M&N

Jeg kan også kun anbefale en papillon, hvis det skal være en lille hund, de er utrolig dygtige til træning og leg!

De er utrolig nemme at træne, vores hanhund kunne allerede give high-five og gi-pote som 3 måneder.

Vi har 2 stk herhjemme. En lille tæve og en medium hanhund. Jeg har altid haft papillon så det skulle bare være sådan en hund vi skulle have

De kan veje op til 8 kg deromkring. Vores tæve vejer 2,5 kg og vores hanhund vejer 4,5 kg. Synes helt klart det er en hunderace der er værd at tage op til overvejelse. Den passer hvertfald på dine kriterier.

Held og lykke med den hund du nu vælger.

Anmeld

8. november 2012

Åse

TR skriver:

Hvad med en papillon ? 

Sååå nuttet ! 

Der er forskellige både farve og str. 

Den har været nr. 1 eller 2 i mine tanker meeen manden synes den er lidt for damet

Anmeld

8. november 2012

Faith

B&J skriver:

jaa det er gør hun og hun elsker det hun elsker at ligge så højt

en dag kom der to unge fyre med sorte trøjer uden for de have hætter på det var første gang vi hørte hende gø hold da op vi fik et chok.. hihihihihi

men der passede hun på os fordi hun ikke kunne se hvem de var...

så lidt vagt hun er hun da ellers er det vist bare se jeg er sød vil nu nusse mig på maven

Hihi Luna gør osse kun i yderste nødstilfælde.... Fks når hun ser en fugl i haven. Så kan hun godt lige gi et lille bjæf fra sig

Anmeld

8. november 2012

B&J

Faith skriver:

Hihi Luna gør osse kun i yderste nødstilfælde.... Fks når hun ser en fugl i haven. Så kan hun godt lige gi et lille bjæf fra sig

hihihihhihihi

ja det er jo bare en vidunderlig race

Anmeld

8. november 2012

TR

Åse skriver:

Den har været nr. 1 eller 2 i mine tanker meeen manden synes den er lidt for damet

Hihi så skal det da ikk være en chihuahua i skal have .. 

Anmeld

8. november 2012

Annette A

Jeg vil til enhver tid anbefale en cocker spaniel. De er altid glade, meget børnevenlige, kloge og aktive og super charmerende både af indre og ydre. Så har de en god størrelse. Ikke for stor og ikke for lille. Kan ikke finde andre minusser end man skal pleje deres ører godt og jævnligt, men der findes jo ikke mange racehunde der ikke har en eller andet racemæssigt betinget der driller. Det er bare en skøn hund.

Anmeld

8. november 2012

bøllen

Faith skriver:

Vi har en cavalier king charles spaniel.

Verdens rareste og familievenlige hund. Vi elsker hende!

Nemmerlig 

Anmeld

8. november 2012

Åse

Indtil vider: 1,papillon 2.cavalier king 3dværg snavser 4yorkshire terrier (yorkshire har jeg læst ikke er godt til at være alene hjemme og så har de et stort temperament)

Anmeld

8. november 2012

Faith

bøllen skriver:

Nemmerlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.