Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Amelia<3

Hvordan ser skoldkopper ud? Min datter har sådan nogle små knopper på kroppen hvor der væske i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

4kløver

Synes det lyder som det.. ring til lægen i morgen og snak med ham/hende så du kan få ringet der til hvor hun bliver passet.

Anmeld

8. november 2012

B&J

hvis der kommer flere efter en ½time så er det ...

men til at starte med er de bare røde små knopper så også kommer der væske i også skorp også slut....

Anmeld

8. november 2012

Amelia<3

B&J skriver:

hvis der kommer flere efter en ½time så er det ...

men til at starte med er de bare røde små knopper så også kommer der væske i også skorp også slut....

Det er ikke røde. Det er små hvide knopper med væske i.

Anmeld

8. november 2012

B&J

efter et par timer så min dreng sådan ud de er ikke så tydelige det hvide er til så det ikke klør hihihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2012

Amelia<3

B&J skriver:

efter et par timer så min dreng sådan ud de er ikke så tydelige det hvide er til så det ikke klør hihihi

Sådan ser det ud bare det er mindre. Øv vi havde så mange planer i næste uge

Anmeld

8. november 2012

B&J

Amelia<3 skriver:

Sådan ser det ud bare det er mindre. Øv vi havde så mange planer i næste uge

det er super træls men ja kommer jo an på hvad i skal.. for det er jo kun dejligt de får det tidligt så er det overstået

Anmeld

8. november 2012

Amelia<3

B&J skriver:

det er super træls men ja kommer jo an på hvad i skal.. for det er jo kun dejligt de får det tidligt så er det overstået

Vi sku besøge min søster som har en lille dreng på 5 mdr. Ja det er dejligt at får det overstået.

Anmeld

8. november 2012

B&J

Amelia<3 skriver:

Vi sku besøge min søster som har en lille dreng på 5 mdr. Ja det er dejligt at får det overstået.

jamen der vil jo ikke ske noget hvis de er sammen og den lille får skoldkopper.... men træls hvis din søster ikke syntes det er okay

Anmeld

8. november 2012

Amelia<3

B&J skriver:

jamen der vil jo ikke ske noget hvis de er sammen og den lille får skoldkopper.... men træls hvis din søster ikke syntes det er okay

Det tror jeg ikke hun ville blive glad for, da hun allerede har meget urolig dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.