Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis der kommer flere efter en ½time så er det ...
men til at starte med er de bare røde små knopper så også kommer der væske i også skorp også slut....
B&J skriver: hvis der kommer flere efter en ½time så er det ... men til at starte med er de bare røde små knopper så også kommer der væske i også skorp også slut....
efter et par timer så min dreng sådan ud de er ikke så tydelige det hvide er til så det ikke klør hihihi
B&J skriver: efter et par timer så min dreng sådan ud de er ikke så tydelige det hvide er til så det ikke klør hihihi
Amelia<3 skriver: Sådan ser det ud bare det er mindre. Øv vi havde så mange planer i næste uge
Sådan ser det ud bare det er mindre. Øv vi havde så mange planer i næste uge
det er super træls men ja kommer jo an på hvad i skal.. for det er jo kun dejligt de får det tidligt så er det overstået
B&J skriver: det er super træls men ja kommer jo an på hvad i skal.. for det er jo kun dejligt de får det tidligt så er det overstået
Amelia<3 skriver: Vi sku besøge min søster som har en lille dreng på 5 mdr. Ja det er dejligt at får det overstået.
Vi sku besøge min søster som har en lille dreng på 5 mdr. Ja det er dejligt at får det overstået.
jamen der vil jo ikke ske noget hvis de er sammen og den lille får skoldkopper.... men træls hvis din søster ikke syntes det er okay
B&J skriver: jamen der vil jo ikke ske noget hvis de er sammen og den lille får skoldkopper.... men træls hvis din søster ikke syntes det er okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128