Ja, jeg er gravid i uge 33 og alt er fint
Det kører på skinner, og jeg har ikke ret mange gener.. Dog er der en der slår mig ud..
Det er den dersens uskrevne regel om at man da gerne må klappe, nusse, ae, fnise, pege og grine af gravides mave.. Jeg kan virkelig ikke have det, har altid haft en stort personlig rum, og det her går laangt over min grænse 
Og hvad værre er, så kan jeg ikke få mig selv til at sige fra. Det er jo min familie, og jeg ved at de glæder sig vildt til at baby kommer, og jeg er bange for at såre dem hvis jeg siger at jeg ikke bryder mig om alt det mave-pilleri :/ Jeg har det ok med at kæresten og jeg selv nusser maven.. Men at alle andre også vil være med er jeg ski lidt ked af.. Det sårer mig egentlig ret meget, for jeg syntes ikke at respektfuldt over for mig ..
Og nu sidder jeg her og har det skidt med mig selv over at jeg ikke sagde fra, og at jeg pludselig bare ønsker baby langt væk, så jeg kan få min krop igen
Hvis i har nogle ideer til at få luftet det på en pæn måde, at mave-pilleriet gerne må holde, for en halv-genert pige, så må i gerne dele dem 
Ellers ville jeg såmen ikke så meget andet med indlæget end at få luftet lidt ud 
Anmeld