Römer king plus autostolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Isaac's mor

Har lige købt en Römer king plus autostol (9-18 kg) men synes den virker meget stor til min lille mand på 5 måneder. Men han vejer altså 9,5 kg og 72 cm lang nu... Kan jeg godt bruge den allerede? eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Ayasmor

Sophie.Hammershøy skriver:

Synes den virker meget stor til min lille mand på 5 måneder. Men han vejer altså 9,5 kg og 72 cm lang nu... Kan jeg godt bruge den allerede? eller?

Det er den helt bestemt også, så nej du kan ikke bruge den endne. På trods af en vægt på 9,5 kg. så er det ikke det eneste "krav" der skal være opfyldt, førend han kan komme i en stol af den klasse. Han skal samtidig også være min. 9 mdr. gammel, da hans lille ryg slet ikke er stærk nok til en evt. kollision i en fremadvendt stol. Du kan prøve at tage ud til en der forhandler autostole, og har erfaring indenfor området ift. rådgivning omkring hvornår din søn er gammel nok til at flytte en klasse op i autostol. Jeg ville anbefale at du holder ham i den første stol så længe som muligt. Hvis han derimod begynder at stikke udenfor stolen med hovedet inden, så tag kontakt til nogle der har erfaring indenfor området. Håber i finder ud af det

Hilsen Sara

Anmeld

8. november 2012

Isaac's mor

Ayasmor skriver:

Det er den helt bestemt også, så nej du kan ikke bruge den endne. På trods af en vægt på 9,5 kg. så er det ikke det eneste "krav" der skal være opfyldt, førend han kan komme i en stol af den klasse. Han skal samtidig også være min. 9 mdr. gammel, da hans lille ryg slet ikke er stærk nok til en evt. kollision i en fremadvendt stol. Du kan prøve at tage ud til en der forhandler autostole, og har erfaring indenfor området ift. rådgivning omkring hvornår din søn er gammel nok til at flytte en klasse op i autostol. Jeg ville anbefale at du holder ham i den første stol så længe som muligt. Hvis han derimod begynder at stikke udenfor stolen med hovedet inden, så tag kontakt til nogle der har erfaring indenfor området. Håber i finder ud af det

Hilsen Sara

Taaaaak! Jeg tænkte det nok, men kunne INTET finde på nettet eller noget som helst. Mange tak

Anmeld

8. november 2012

Isaac's mor

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara

Og ja han er nemlig blevet meget stor i stolen synes jeg Derfor jeg lige købte den anden her med det samme

Anmeld

9. november 2012

Autostol.dk

Taaaaak! Jeg tænkte det nok, men kunne INTET finde på nettet eller noget som helst. Mange tak

Godmorgen..

Ja det er desværre alt for tidligt at skifte. Først efter 9 mdr er barnet stærkt nok til at sidde i næste størrelse stol og det anbefales bagudvendt i de første 4 år - så brug endelig babystolen så lang tid du kan.

Til næste gang du skal skifter eller overvejer det, så læs her http://www.autostol.dk/blog/hvornar-skal-man-skift e-til-naeste-storrelse-autostol/ - her har jeg skrevet om, hvornår man bør skifte stol.

Anmeld

9. november 2012

Ayasmor

Og ja han er nemlig blevet meget stor i stolen synes jeg Derfor jeg lige købte den anden her med det samme

Det var så lidt Jamen så har du den da til når han er gammel nok Jeg købte nu også min datters i god tid, både fordi at så havde jeg den, men også fordi at der var bud på den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.