Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej :-)
Jeg er nybegynder på hækle området og derfor vil jeg høre jer som hækler om i kan anbefale en hæklenål? Gerne et link til hvor jeg kan købe den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Helt klart en ergonomisk... Det er det bedste jeg har gjort for mig selv Har ikke noget link, da min er købt i en butik i Randers
Mange tak for svar begge 2 men hvilken størrelse vil i anbefale til en nybegynder?
Tullepigen90 skriver: Mange tak for svar begge 2 men hvilken størrelse vil i anbefale til en nybegynder?
Det er liiige dem, som Nettemor har lagt ind, jeg har købt. Rigtigt gode. Jeg startede med en 3´er den passer til almindeligt bomuldsgarn
Dot D skriver: Det er liiige dem, som Nettemor har lagt ind, jeg har købt. Rigtigt gode. Jeg startede med en 3´er den passer til almindeligt bomuldsgarn
Tak. jeg vil prøve at købe en clover hæklenål i en 3'er
Tullepigen90 skriver: Tak. jeg vil prøve at købe en clover hæklenål i en 3'er
Jeg kan klart anbefale Clover Jeg har hæklet i mange år og er gået over til dem og skal ALDRIG have andet
Kig på butik Himmelblå, der er de billige
JulieE skriver: Jeg kan klart anbefale Clover Jeg har hæklet i mange år og er gået over til dem og skal ALDRIG have andet Kig på butik Himmelblå, der er de billige
tak for svar, det vil jeg prøve :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128