Julegave/forlovelsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Anonym trådstarter

Er ano da kæresten ikke skal vide noget.

Jeg har bestilt et sæt af disse ringe, som forlovelsesringe til min kæreste, og vil give dem i julegave. Nu bliver jeg så i tvivl,  om det er de "rigtige" ringe, og den "rigtige" gave.

Kan man godt give en forlovelsesring i julegave? Og er de for almindelige til at være forlovelsesringe? 

2 vielsesringe i sølv

http://imageshack.us/photo/my-images/405/unavngivetnn.jpg/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Loa

Anonym skriver:

Er ano da kæresten ikke skal vide noget.

Jeg har bestilt et sæt af disse ringe, som forlovelsesringe til min kæreste, og vil give dem i julegave. Nu bliver jeg så i tvivl,  om det er de "rigtige" ringe, og den "rigtige" gave.

Kan man godt give en forlovelsesring i julegave? Og er de for almindelige til at være forlovelsesringe? 

2 vielsesringe i sølv

http://imageshack.us/photo/my-images/405/unavngivetnn.jpg/

Det er jo kun dig og din kæreste der kan vide om det er de "rigtige" ringe

Jo man kan vel godt give dem i julegave, man skal jo bare huske at de gives fordi man vil giftes med sin kæreste, formodentligt i den nærmeste fremtid.... Så at du giver dem i julegave, er vel egentlig mest frieriet du giver tænker jeg? (Håber du forstår hvad jeg mener)

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det er jo kun dig og din kæreste der kan vide om det er de "rigtige" ringe

Jo man kan vel godt give dem i julegave, man skal jo bare huske at de gives fordi man vil giftes med sin kæreste, formodentligt i den nærmeste fremtid.... Så at du giver dem i julegave, er vel egentlig mest frieriet du giver tænker jeg? (Håber du forstår hvad jeg mener)

Min kæreste vil meget gerne giftes, og jeg har egentlig altid sagt, at det skulle jeg ikke, men det har mest været så jeg kunne overraske. 

Så du mener ikke, at man kan bruge dem som julegave? 

Anmeld

8. november 2012

Loa

Anonym skriver:

Min kæreste vil meget gerne giftes, og jeg har egentlig altid sagt, at det skulle jeg ikke, men det har mest været så jeg kunne overraske. 

Så du mener ikke, at man kan bruge dem som julegave? 

Jo du syntes jeg helt klart sagtens du kan!! Det skal nok være en gave din kæreste ikke lige glemmer

Det er nok bare fordi jeg er sådan lidt tilhænger af at forlovelsesringe skal være forudgået af et frieri, og ikke noget man bare "gør" fordi man vil have patent på hinanden.... Hvis du forstår?
Altså at man bliver forlovet fordi man rent faktisk gerne vil giftes.

Men til dit spørgsmål, jo syntes sagtens det kan være en julegave

Anmeld

8. november 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jo du syntes jeg helt klart sagtens du kan!! Det skal nok være en gave din kæreste ikke lige glemmer

Det er nok bare fordi jeg er sådan lidt tilhænger af at forlovelsesringe skal være forudgået af et frieri, og ikke noget man bare "gør" fordi man vil have patent på hinanden.... Hvis du forstår?
Altså at man bliver forlovet fordi man rent faktisk gerne vil giftes.

Men til dit spørgsmål, jo syntes sagtens det kan være en julegave

Tak for indblikket. Giftes skal vi uden tvivl. Hvornår er bare det store spørgsmål 

Anmeld

8. november 2012

cnmigo

Jeg ville personligt ikke give en forlovelsesring i gave - modsat ville jeg heller ikke tage imod den.

Altså forstået på den måde at jeg syntes den mister lidt sin "værdi" og symbolik når den gives som gave frem for som "frieri"

Anmeld

8. november 2012

TeamRocket

Jeg synes de er fine. Min mand friede juleaften for to år siden med en fin diamantring, vi blev gift sidste år <3 håber han/hun siger ja til dig:-D

Anmeld

8. november 2012

Dinna88

Hvis du har valgt netop disse ringe, så er det jo fordi det er den slags I kan lide - og så er de jo helt perfekt. Jeg er bare en af dem der gerne vil have en speciel, helt unik, ring. Og så er det kun mig der, under forlovelsen, går med ring.

At du giver dem på den måde er jo så en del af dig - og hvis du synes det er den rette måde at gøre det på, mon så din kæreste ikke også synes det? Der er jeg så (igen, høhø) bare lidt mere til det traditionelle, og jeg ved at min kæreste insisterer hårdnakket på at gå på knæ

Anmeld

8. november 2012

Maja_4000

De er rigtig fine og jeg ville blive lykkelig hvis min kæreste friede til mig juleaften

MEN jeg ville ikke synes det var så fedt , hvis ringene lå under træet og jeg så åbnede foran hele familien .. Jeg synes at et frieri skal være et romantisk øjeblik mellem to mennesker og ingen andre .. Men det er jo bare min mening Hehe

Håber han/hun siger ja

Anmeld

8. november 2012

Pallemor

Min kæreste friede nytårs aften Synes sagtens du kan fri juleaften med ringene i en æske du åbner for ham/hende - Men de må ikke ligge som gave under træet synes jeg - personlig ville jeg blive skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.