Blød frugt til baby på 7 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2012

christinak

vores basse bliver 7 måneder lige om lidt og har i 2 dage nu prøvet at sidde med appelsin både i hånden, jeg har ladet skrællen være på og bare vasket dem godt, men er der andre frugter han må sidde med under opsyn for synes jo alt det syre i appelsinen godt kan være hård ved maven og han har nok spist 1 hel appelsin på 2 dage.

nogen forslag? Han har ingen tænder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

vores basse bliver 7 måneder lige om lidt og har i 2 dage nu prøvet at sidde med appelsin både i hånden, jeg har ladet skrællen være på og bare vasket dem godt, men er der andre frugter han må sidde med under opsyn for synes jo alt det syre i appelsinen godt kan være hård ved maven og han har nok spist 1 hel appelsin på 2 dage.

nogen forslag? Han har ingen tænder 

Min pige på 7,5 har fået lov til at sidde (eller nogen gange holder jeg) med mere eller mindre alt. Æbler, pærer, blommer, bananer, appelsiner, vindruer, gulerod, agurk, and so on ..

Så længe man ved, hvad man skal gøre, HVIS det skulle side fast, så er jeg tryg nok ved at lade hende prøve

Edit; 7,5 måned er hun

Anmeld

8. november 2012

modesty

Banan, blød pære, vandmelon (eller andre meloner)

Anmeld

8. november 2012

JustMe

I den alder gav vi bløde frugter såsom kiwi, fersken, abrikos, melon, avocado, blød mango, bløde pærer, banan, appelsin (uden hinden på), div. halverede bær.

Anmeld

8. november 2012

bonnie81

jeg koger pærer og æbler i både og gir

Anmeld

8. november 2012

bonnie81

og agurk er et hit her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.