Drenge værelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.012 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Alanda

Hej piger

Jeg skal snart igang med at gøre klar til at vores lille dreng kommer og mangler lidt inspiration til hvordan hans værelse skal se . 

Så vil i ikke være søde at vise mig jeres baby drenge værelse ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Masig

Hej piger

Jeg skal snart igang med at gøre klar til at vores lille dreng kommer og mangler lidt inspiration til hvordan hans værelse skal se . 

Så vil i ikke være søde at vise mig jeres baby drenge værelse ?

Sådan her ser vores ud... det er lidt gamle billeder, der er kommet pudebetræk på puderne nu i røde, orange, grønne og blå farver og lidt mere legetøj på hylderne hehe...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2012

Alanda

Masig skriver:

Sådan her ser vores ud... det er lidt gamle billeder, der er kommet pudebetræk på puderne nu i røde, orange, grønne og blå farver og lidt mere legetøj på hylderne hehe...

Det ser rigtig hyggeligt ud

Anmeld

8. november 2012

Masig

Alanda skriver:

Det ser rigtig hyggeligt ud

Tak

Synes vi også det er

Anmeld

8. november 2012

Pallemor

Masig skriver:

VILD hyggeligt og overskueligt  og dejlig stort

Anmeld

8. november 2012

Bb3031

Her er billeder af min søns værelse, måske det kan være til inspiration  

https://www.baby.dk/debat/193819pi1/ordet-er-frit/alexanders-nye-vaerelse.aspx

Anmeld

8. november 2012

Enirt

Her er vores børneværelse, har lige været inde og tage billeder af det (derfor er de lidt mørke)

Vores er ikke så stort så det er faktisk kun det i ser der er hans værelse. Så får han lidt plads i stuen til et lege hjørne når den tid kommer

Anmeld

8. november 2012

Helloo

Vi skal dele værelse med bebs indtil vi flytter. Så her er det, der skal dog nogle wallstickers op ovre ved pulsebordet, så han kan se på noget 

Anmeld

8. november 2012

Masig

Pallemor skriver:

VILD hyggeligt og overskueligt  og dejlig stort

Ja det er foreløbig meget enkelt... Og ja dejlig stort... der er så sådan en lille gang også fra døren og hen til det store rum, så det er faktisk en lille smule større. Vedhæfter lige et billede af det.. Puslebordet har vi så sat på badeværelset istedet, det var lidt nemmere...

Men jeg synes også det er rigtig fint, men det bliver garanteret mindre overskueligt når først han får en masse legetøj og begynder at rode med det hehe...

Anmeld

8. november 2012

lio

Masig skriver:

de skumplader i har, hvor er de købt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.