Hun vil ikke ha flaske...HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Emmaskatten

Håber der er nogen der kan hjælpe.....Jeg har en datter på 4 måneder som jeg godt kunne tænke mig at give en flaske en gang imellem. Hun er glad for at spise så for lige og aflaste babsenutterne lidt engang imellem kunne det være dejligt lige og give hende en flaske...
MEN....tøsen vil bare ikke tage imod den....hun begynder og skrige i vilden sky og vi har efterhånden prøvet alt: forskellige flasker, forskellig mme, far fodrer osv osv......
Er der nogen der har et godt råd????Har virkelig brug for råd så tøsen måske også kan blive passet selv af far..
Hjælp hjælp hjælp...
Knus fra Emma & Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Mira0911

Prøv og give hende på en ske eller fra en kop, det råd fik jeg - og efterhånden tog hun flasken...

Anmeld

3. juni 2009

Mum33

Min nevø fik lidt sukke (ja fyyyyyyyy, men det hjalp) i flasken de 2 første gange, idet han heller ikke ville flasken. Bagefter tog han den uden problem og uden sukker

Anmeld

3. juni 2009

charlottekri

heh... nu er jeg nok den forkerte til at give dig råd, for jeg havde samme problem... min datter ville ikke tage imod hverken flaske eller sut før hun var ca. 10 mdr... vi prøvede alt!!! men intet hjalp, og accepterede derfor at vi stadig var bundet sammen ved navlen
Det var bare for at fortælle dig at du ikke var alene, og at dit barn ikke bare er tvær he he

Anmeld

3. juni 2009

Cris

Jeg tror, at du skal prøve flere gange. Måske når hun er rigtigt sulten... De ændrer sig hele tiden, som du ved. Måske vil hun ikke i dag, men måske tager hun pludseligt flasken om nogle dage. Prøv lidt hver dag. Måske med bare en lille smule MME, så du ikke skal smide masser af mælk hver dag. Jeg har også givet en flaske en gang i mellem til min søn og en jeg fand ud, at han godt kunne lige mælken næsten i stue temperaturen og ikke varmt! Da jeg fand ud af det, har han taget flasken uden problem, hvis jeg var væk nogle timer en gang i mellem.

Anmeld

4. juni 2009

Emmaskatten

Hej igen....
Har nu prøvet et par gange at give hende en flaske på forskellige måder men uden held....
Har nu prøvet og ¨tvinge¨ hende til at tage den men også uden held...
Hvordan er det gået for jer andre mødre første gang bebsen skulle ha flasken???
Knus herfra

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Emmaskatten skriver:

Hej igen....
Har nu prøvet et par gange at give hende en flaske på forskellige måder men uden held....
Har nu prøvet og ¨tvinge¨ hende til at tage den men også uden held...
Hvordan er det gået for jer andre mødre første gang bebsen skulle ha flasken???
Knus herfra

Det er gået fint... Jeg tvang hende ikke til det, hun tog den selv når hun ville... Har du prøvet at lade hende drikke fra en kop med MME i ? 

Anmeld

4. juni 2009

Emmaskatten

Dutte84 skriver:

Det er gået fint... Jeg tvang hende ikke til det, hun tog den selv når hun ville... Har du prøvet at lade hende drikke fra en kop med MME i ? 

JUbii et lille gennembrud...
Prøvede med en kop mme igår men uden held...har lige prøvet med et snaps glas og der røg lidt ned så det skal vi da prøve igen...jubii

Anmeld

4. juni 2009

Mira0911

Emmaskatten skriver:

JUbii et lille gennembrud...
Prøvede med en kop mme igår men uden held...har lige prøvet med et snaps glas og der røg lidt ned så det skal vi da prøve igen...jubii

Lyder godt.. Men tving hende ikke til at tage flasken.... Så bare prøv snapse glasset lidt og så vend tilbage til flasken.. men ellers, prøv og snak med din SP...

Anmeld

4. juni 2009

Emmaskatten

Dutte84 skriver:

Lyder godt.. Men tving hende ikke til at tage flasken.... Så bare prøv snapse glasset lidt og så vend tilbage til flasken.. men ellers, prøv og snak med din SP...

Er så uheldig at min sp mener at mme er roden til alt ondt...hun mener så længe at problemerne ikke er større skal jeg ikke give hende mme.......meeeen det bestemmer jeg gudskelov selv....
Hun kommer på tirsdag så det bliver spændende at høre hvad hun siger....hun bliver nok gal i skralden....hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.