Sprunget ud........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

..................................som ............................. blogger

Jæpz, det er lige hvad jeg er...

Jeg opgav at lave en hjemmeside
Så nu har jeg bestemt mig for at blogge.
Jeg har lavet bloggen, til at det er dér jeg kan få frirum for en masse tanker. Bl.a. mht Astrid og at hendes far ikk pt vil se hende..
Astrid er jo 3½ og spørger til tider helt vildt efter ham. Nu kan jeg skrive mine tanker ned til senere hen, til hende..
Eller har hendes far udtalt sig om, gerne at vil følge med i hendes liv, men må ikk via face pga den nye kone. Så nu kan han gøre det her. Så må Vi se hvornår han vil møde hende irl.
Men vil nok også blive brugt lidt til mit drømme projekt, et projekt om frivillig hjælper til unge mødre

Ville bare lige dele min glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

pussekat

LouiseVous skriver:

..................................som ............................. blogger

Jæpz, det er lige hvad jeg er...

Jeg opgav at lave en hjemmeside
Så nu har jeg bestemt mig for at blogge.
Jeg har lavet bloggen, til at det er dér jeg kan få frirum for en masse tanker. Bl.a. mht Astrid og at hendes far ikk pt vil se hende..
Astrid er jo 3½ og spørger til tider helt vildt efter ham. Nu kan jeg skrive mine tanker ned til senere hen, til hende..
Eller har hendes far udtalt sig om, gerne at vil følge med i hendes liv, men må ikk via face pga den nye kone. Så nu kan han gøre det her. Så må Vi se hvornår han vil møde hende irl.
Men vil nok også blive brugt lidt til mit drømme projekt, et projekt om frivillig hjælper til unge mødre

Ville bare lige dele min glæde

hejsa
synde det er en god ting men jeg kan bliv når folk gå fra hende og man få en nye så må man ikke se sig børn vis man gå ind hvor der er børn med må man også tage børn med

Anmeld

8. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

pussekat skriver:

hejsa
synde det er en god ting men jeg kan bliv når folk gå fra hende og man få en nye så må man ikke se sig børn vis man gå ind hvor der er børn med må man også tage børn med

Samme her, men han tog det valg for 4 år siden, men fortalte så for nogle uger siden at han havde fortrudt, og så spurgte jeg om han ikk ville følge med. Og det sagde han jo til, men han måtte ikk over face..

Jeg ved sq ikk om han lyver, men nu har jeg da gjort mit..

Men jeg har også valgt at tage et stort skridt ved at lave den blog, for derinde skal INTET være skjult. Jeg er så træt af og ikk mindst ked af, ikke frit kan bruge hans navn som far til hende, i stedet for konstant at skal skrive far.
Der er aldrig nogen der vil kunne komme og tage hans biologiske plads som far. Men jeg drømmer da om at hun på et tidspunkt får en nærværende far. Om det er ham eller en anden (min kæreste) er lige meget..
Men ine på bloggen vil han blive nævnt med navn- ikke fuldt navn, men navn!

Anmeld

8. november 2012

pussekat

LouiseVous skriver:

Samme her, men han tog det valg for 4 år siden, men fortalte så for nogle uger siden at han havde fortrudt, og så spurgte jeg om han ikk ville følge med. Og det sagde han jo til, men han måtte ikk over face..

Jeg ved sq ikk om han lyver, men nu har jeg da gjort mit..

Men jeg har også valgt at tage et stort skridt ved at lave den blog, for derinde skal INTET være skjult. Jeg er så træt af og ikk mindst ked af, ikke frit kan bruge hans navn som far til hende, i stedet for konstant at skal skrive far.
Der er aldrig nogen der vil kunne komme og tage hans biologiske plads som far. Men jeg drømmer da om at hun på et tidspunkt får en nærværende far. Om det er ham eller en anden (min kæreste) er lige meget..
Men ine på bloggen vil han blive nævnt med navn- ikke fuldt navn, men navn!

hejsa
ja det håbet jeg også han vil være far eller dig kæreste er der for hende og ja du gør dig for det og jeg synde også du skal skriv han navn for det kan ikke pas at den nye kone ikke vil have det hun her vis have hun er gå ind til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.