Jeg er i fuld sving!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Vi har det faktisk rigtig godt *S*

Vi er ved at have vænnet os til at være 4 ♥

Bassen er meget glad for sin lillesøster - så det er dejligt! Det var en hård start, men det er jo ikke så mærkeligt. Han er jo kun 2 år gammel.

Dejligt

Og det er klart han lige skal reagere på, at der kommer en og snupper noget af opmærksomheden men skønt at det er blevet bedre!

Jeg kan ikke rigtig få den der anglesound til at virke... Forsøgte at teste den med at finde kærestens hjertelyd, men det lykkedes ikke... Den suser ligesom bare, er det helt normalt? Kan jo godt være, at jeg bare ikke kan finde noget endnu fordi min livmoder er bagudvendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

christina92

MorDk skriver:

Ihh... jeg glæder mig sådan til at sende dem afsted!

Ikke længe igen

Hvor er de bare fine!!

Jeg har også selv taget/redigeret billederne til vores har dog bestilt dem på optimalprint.dk

De skal også sendes her sidst i November og barnedåb d. 10-02-13

Anmeld

11. november 2012

MorDk

christina92 skriver:

Hvor er de bare fine!!

Jeg har også selv taget/redigeret billederne til vores har dog bestilt dem på optimalprint.dk

De skal også sendes her sidst i November og barnedåb d. 10-02-13

Anmeld

11. november 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Dejligt

Og det er klart han lige skal reagere på, at der kommer en og snupper noget af opmærksomheden men skønt at det er blevet bedre!

Jeg kan ikke rigtig få den der anglesound til at virke... Forsøgte at teste den med at finde kærestens hjertelyd, men det lykkedes ikke... Den suser ligesom bare, er det helt normalt? Kan jo godt være, at jeg bare ikke kan finde noget endnu fordi min livmoder er bagudvendt

JA det har sådan en susen når man lytter... altså når du sætter den på maven... husker du at fugte med spyt eller gel?

Det kan være rigtig svært ... nogle gang skal du vippe den lidt... og "trykke" lidt ind... ellers fanger den ik hjertelyden... (først når du er MEGET længere henne) Og så finder du nemmere hjertelyden nede ved skambenet...  lad mig endelig få en update!

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

JA det har sådan en susen når man lytter... altså når du sætter den på maven... husker du at fugte med spyt eller gel?

Det kan være rigtig svært ... nogle gang skal du vippe den lidt... og "trykke" lidt ind... ellers fanger den ik hjertelyden... (først når du er MEGET længere henne) Og så finder du nemmere hjertelyden nede ved skambenet...  lad mig endelig få en update!

Jeg har brugt babyolie, måske det ikke er så godt?

Tror også den er svær at finde, fordi min livmoder vender den gale vej

Jeg synes den suser inden man sætter den på maven også...

Vi væbner os med tålmodighed og prøver igen

Anmeld

11. november 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Jeg har brugt babyolie, måske det ikke er så godt?

Tror også den er svær at finde, fordi min livmoder vender den gale vej

Jeg synes den suser inden man sætter den på maven også...

Vi væbner os med tålmodighed og prøver igen

Den suser hele tiden... (det gjorde den også med mig) Men jeg kunne snilt høre hjertelyden når man fandt den. Og man var ikke i tvivl. Det "futter" derudaf... *S* hvor langt er du henne nu?

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Den suser hele tiden... (det gjorde den også med mig) Men jeg kunne snilt høre hjertelyden når man fandt den. Og man var ikke i tvivl. Det "futter" derudaf... *S* hvor langt er du henne nu?

Ok, så må jeg bare i gang, når min mave holder op med at gøre ondt... Den er bare så dum her i weekenden, så skal ikke trykke for meget

Jeg er 15+6 i dag

Anmeld

11. november 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Ok, så må jeg bare i gang, når min mave holder op med at gøre ondt... Den er bare så dum her i weekenden, så skal ikke trykke for meget

Jeg er 15+6 i dag

Oki... god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.