Flere ammerum, ja tak! Men hvad med plads til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2012

Madam Blå

Men hvor blev pladsen til børnene af? Nu er min datter efterhånden 1 år, og vi har i den første tid virkelig nydt godt at diverseamme/puslerum rundt omkring. Men nu er hun så stor, at vi bare forstyrrer, hvis vi er i et ammerum. Hvor går man så hen? Der er jo ikke plads til børn nogle steder. Selv Jensens har ingen legerum længere. Børn kan sidde ned og tegne, se film eller spille playstation.

Finder det ret besynderligt, at vi lever i en tid, hvor børn skal ses OG høres. Men alligevel ser det i bybilledet ud som om, at børn bestemt ikke skal høres..

Hvad tænker i om det? Og hvor føler i, at der er plads til jer og jeres børn? Uanset alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Vidunderligeunger

jeg må indrømme jeg at jeg simpelthen ikke tager børnene med ud at spise! Hun er 2,5 og han er 8 mdr. det er for besværligt til at jeg vil bruge energi på det - så hellere en hjemme-hyggedag.. 

HVIS vi skulle ud, så blev det et sted hvor der ER legerum, andet er da synd for børnene, man kan ikke forvente af en på 2,5 at hun/han kan sidde ved et bord så længe...

Anmeld

8. november 2012

Madam Blå

Vidunderligeunger skriver:

jeg må indrømme jeg at jeg simpelthen ikke tager børnene med ud at spise! Hun er 2,5 og han er 8 mdr. det er for besværligt til at jeg vil bruge energi på det - så hellere en hjemme-hyggedag.. 

HVIS vi skulle ud, så blev det et sted hvor der ER legerum, andet er da synd for børnene, man kan ikke forvente af en på 2,5 at hun/han kan sidde ved et bord så længe...

Kan godt forstå, at du ikke tager ud. Det er jo ikke rart at skulle "tvinge" sit barn til at blive siddende

Vi elsker at være ude. Bare at spise en let frokost, drikke kaffe eller noget. Men vi kan ingen steder være efterhånden. Viola har jo krudt i røven, og der skal altså mange rosiner til, for at hun gider at blive siddende. Og det kan man jo heller ikke forlange, synes jeg.
Der er ikke engang legepladser, eller en lille rutchebane ude forskellige steder.. Det mindes jeg da, fra da jeg var barn. Både alle de seje legerum på restauranter, men også de små legepladser/hjørner rundt omkring.

Synes det er tankevækkende, at der ikke er plads til børn nogle steder..

Anmeld

8. november 2012

Ka+Ma=Be

Hvor kommer du henne af i landet? Jeg har nemlig oplevelsen af, at der er gode forhold også til de store børn. Både i Rødovre centeret og Field's er der legeting til børnene. På fisketorvet er der vist ikke i selve ammerummene, men så er der lige uden foran (hvis man har en med til at holde øje).

Kan dog ikke lige huske flere steder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.