Ecco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2012

jydeinden

har de mon tilbud på bestemte tidspunkter af året, eller er der mon nogen som evt kender en butik der forhandler mærket som skulle have tilbud?

Grunden til at jeg spørger er fordi "manden" min skal have nogle nye sandaler snart, eller senest tidligt på foråret næste år, og ecco er jo desværre ikke helt billigt ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Leneur

jydeinden skriver:

har de mon tilbud på bestemte tidspunkter af året, eller er der mon nogen som evt kender en butik der forhandler mærket som skulle have tilbud?

Grunden til at jeg spørger er fordi "manden" min skal have nogle nye sandaler snart, eller senest tidligt på foråret næste år, og ecco er jo desværre ikke helt billigt ellers.

Det er vist bare om at kigge sig om. Skoringen er gode til tilbud synes jeg.

Anmeld

8. november 2012

TaAsJu

jydeinden skriver:

Kig på nettet..

Anmeld

8. november 2012

jydeinden

TaAsJu skriver:

Kig på nettet..

har jeg gjort et hav af gange, og kræver jo at man ved hvad størrelse han helt bruger, og det varrierer lidt.

Anmeld

8. november 2012

jydeinden

Leneur skriver:

Det er vist bare om at kigge sig om. Skoringen er gode til tilbud synes jeg.

jamen den vil jeg da tjekke ud så

Anmeld

8. november 2012

2babygirls

jydeinden skriver:

I bredebro har de en ecco outlet hvor du får 2 par for 500. Så kunne man jo gøre det til en lille tur og rulle over grænsen samtidig

Anmeld

8. november 2012

VIPpigen

Der ligger også en skobutik på den anden side af grænsen, og jeg kan klart anbefale at køre derned og købe sko, jeg finder Ecco til 300-350 hvor de herhjemme koster 500-550... Her snakker vi så børnesko. 

Men der ligger en skobutik som med held har Ecco i fördepark, og så ligger der en Ecco butik nede i Flensborg 

Anmeld

8. november 2012

jydeinden

VIPpigen skriver:

Der ligger også en skobutik på den anden side af grænsen, og jeg kan klart anbefale at køre derned og købe sko, jeg finder Ecco til 300-350 hvor de herhjemme koster 500-550... Her snakker vi så børnesko. 

Men der ligger en skobutik som med held har Ecco i fördepark, og så ligger der en Ecco butik nede i Flensborg 

jamen kunne da være man skulle undersøge det for et par sandaler til manden her i landet koster 7-800 kr

Anmeld

8. november 2012

TaAsJu

TaAsJu skriver:

Kig på nettet..

Ja det er rigtig.. vi har en Ecco butik i Aalborg og de har rigtig mange gode ting på tilbud til januar.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.